.Sharingan Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Wat is jullie favoriete persoon ? Mijne is Brucie En Elizabeta. Waarom ? Brucie: te gaar op steroiden Elizibeta: Ghetto dealer. Reageren
Persian Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Little Jacob. vraag me niet waarom Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Little Jacob. vraag me niet waarom Omdat hij het raampje opendraait en er dan allemaal rook uit je auto komt natuurlijk. Reageren
Persian Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Little Jacob. vraag me niet waarom Omdat hij het raampje opendraait en er dan allemaal rook uit je auto komt natuurlijk. hahahahahahahahaha, ja dat viel me ook op, 1e keer d8 ik dat me auto kapot was. maar hij is de enige die niko niet genaaid heeft tot nu toe en hem helpt met wapens enz en hij is RASTA Bewerkt: 29 april 2008 door Persian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.