Metiz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 1. Hoe kan je je GSM eigenlijk upgraden ? 2. Hoe kan je een taxi bellen met de gsm ? Ik vind ze namelijk nergens dus maak ik maar effe een dom topic aan Pzz Reageren
Persian Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 1. nieuwe gsm krijg je van zelf unlocked als je verder in de game bent. 2. taxi bellen kan volgens mij niet, je kan wel roman's service bellen, er komt dan iemand jou op halen en naar een bestemming die je wilt gratis bringen. het is wel een gewoooooone auto en geen taxi. Reageren
Metiz Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 2. taxi bellen kan volgens mij niet, je kan wel roman's service bellen, er komt dan iemand jou op halen en naar een bestemming die je wilt gratis bringen. het is wel een gewoooooone auto en geen taxi. Welke nummer is het dan ? Pzz Reageren
Persian Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 2. taxi bellen kan volgens mij niet, je kan wel roman's service bellen, er komt dan iemand jou op halen en naar een bestemming die je wilt gratis bringen. het is wel een gewoooooone auto en geen taxi. Welke nummer is het dan ? Pzz moet je gewoon in je phonebook roman selecteren en dan staat het wel ergens tussen, maar daarvoor moet je wel paar missies gedaan hebben bij hem. Reageren
Metiz Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Kk dankje ik zal morgen wel kijken .. Ik zit nu bij Francis Mcreary enzo dus het zou normaal toch moeten lukken? Newayz thx voor de hulp Hier mag een op Pzz Reageren
nl-frank-nl Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 van af waneer kan je de taxi gebruiken dna ? :$ Reageren
FerryN Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 van af waneer kan je de taxi gebruiken dna ? :$ Vanaf het begin al, dan moet je bij een taxi in de buurt zijn en dan L1 drukken(Op PS3) of LB op de X360. Maar als er geen taxi is kun je roman bellen, die telefoon krijg je als je de eerste missie hebt gedaan. GReetz Reageren
Timothy. Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 In je telefoon, moet je je contacten > Roman > Car Service , dan bel je hem en dan stuurt Roman je een gewone zwarte auto, die brengt je naar bestemming. Die rit is gratis!!! Heel handig dus Reageren
IronBullet Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Je kunt wel een taxi roepen als je lanks de weg staat (met de PS3 is het L1) Reageren
nl-frank-nl Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 als ik L1 indruk rijd de taxi gewoon door weet je hoe dat komt? Reageren
gta-mike Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 als ik L1 indruk rijd de taxi gewoon door weet je hoe dat komt? roept of fluit Niko naar de taxi. Zo ja kan het zijn dat de taxi bezet is. Reageren
nl-frank-nl Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 nee hij doet helemaal niks en blijft gewoon staan. en voor de rest niks Reageren
gta-mike Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 nee hij doet helemaal niks en blijft gewoon staan. en voor de rest niks wat bedoel je nu? rijdt de taxi door of blijft hij staan? Reageren
nl-frank-nl Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 die rijd door en niko roept of fluit ook niet. Reageren
gta-mike Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 die rijd door en niko roept of fluit ook niet. van zodra een taxi u voorbij rijdt dan kun je op de L1 (PS3) drukken om de taxi te roepen. Indien de taxi reeds bezet is, rijdt hij gewoonweg door. Is de taxi vrij stopt hij en krijg je 2 mogelijkheden : 1. je tikt op het driehoekje en Niko gaat er met de taxi van door. 2. je houdt het driehoekje ingedrukt en Niko wordt passagier van de taxi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.