Pennywise The Clown Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik wil mijn PS2 gaajn verkopen. Dit is wat er ongeveer bij zit: PS2 Black edition Eye-Toy Cam + Alle Eye toy-games 200 games, waarvan ongeveer 100 nieuwe spellen zoals GTA: SA, Canem Canis Edit, GT4, King Kong, Tekken 5, COD 2 B-R-O, Guns, Black, FIFA07, Burnout Revenge, Final Fantasy XII, etc. En ongeveer 100 arcadegames zoals Bomberman, Pacman, Rayman, verouderde spellen zoals GTA: VC, Burnout 2, Tekken 3, etc. Twéé controllers Enig idee wat ik hiervoor kan vragen? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Met 200 spellen. Ik denk dat je daar minimaal €150,- voor moet vragen, misschien zelfs €200,- Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik weet, hij is al oud. Maar 200 spellen? Heb je echt 200 spellen!? Als je dat echt hebt, zou ik beginnen bij €300,-. €200,- Is wel een beetje weinig, vind je niet?? Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Aangezien de topicstarter niet kan reageren (dat zei hij een tijdje geleden op MSN tegen mij) zal ik er wel even bij zetten dat het een omgebouwt exemplaar betreft.... Dus de games zijn denk ik voor het grootste deel, dan wel niet allemaal, gedownload en gebrand. Greetz Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Aangezien de topicstarter niet kan reageren (dat zei hij een tijdje geleden op MSN tegen mij) zal ik er wel even bij zetten dat het een omgebouwt exemplaar betreft.... Dus de games zijn denk ik voor het grootste deel, dan wel niet allemaal, gedownload en gebrand.Greetz Ooh, tja.. Dan word de prijs ook weer wat minder hé...? Ik denk dan dat dat een mooie prijs is. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik zat aan de 150 euro te denken. Dat zou voldoende moeten zijn om een Xbox aan te kunnen schaffen. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik zat aan de 150 euro te denken. Dat zou voldoende moeten zijn om een Xbox aan te kunnen schaffen. Voor €150 krijg je echt geen Xbox hoor Waarom eigenlijk een 360? Neem dan een PS3! Dat ding kost €399,- en je kan er alles mee! Internetten, gamen, films kijken, muziek luisteren en nog veel meer! En mooier beeld dan de 360. Maarja, je moet het zelf weten En €150,- is een beetje weinig, begin bij €200,- ofzo, en ga dan rustig naar beneden met de prijs. Succes verder! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik zat aan de 150 euro te denken. Dat zou voldoende moeten zijn om een Xbox aan te kunnen schaffen. Voor €150 krijg je echt geen Xbox hoor Waarom eigenlijk een 360? Neem dan een PS3! Dat ding kost €399,- en je kan er alles mee! Internetten, gamen, films kijken, muziek luisteren en nog veel meer! En mooier beeld dan de 360. Maarja, je moet het zelf weten En €150,- is een beetje weinig, begin bij €200,- ofzo, en ga dan rustig naar beneden met de prijs. Succes verder! Volgens mij heeft hij al wat geld en telt hij dit erbij op. En dan kan hij een Xbox360 kopen. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Tsja met zoveel spellen? Tsja als het originele zijn kan je er makkelijk € 300 of € 400 voor vragen. Maar ik betwijfel het dan wel of je echt zoveel geld ervoor krijgt, omdat de PS3 al een poosje in de schappen ligt Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Ik zat aan de 150 euro te denken. Dat zou voldoende moeten zijn om een Xbox aan te kunnen schaffen. Voor €150 krijg je echt geen Xbox hoor Waarom eigenlijk een 360? Neem dan een PS3! Dat ding kost €399,- en je kan er alles mee! Internetten, gamen, films kijken, muziek luisteren en nog veel meer! En mooier beeld dan de 360. Maarja, je moet het zelf weten En €150,- is een beetje weinig, begin bij €200,- ofzo, en ga dan rustig naar beneden met de prijs. Succes verder! Neem dan een Xbox 360 Elite voor 359,99 met 120 GB hardeschijf. Bewerkt: 30 april 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik zat aan de 150 euro te denken. Dat zou voldoende moeten zijn om een Xbox aan te kunnen schaffen. Voor €150 krijg je echt geen Xbox hoor Waarom eigenlijk een 360? Neem dan een PS3! Dat ding kost €399,- en je kan er alles mee! Internetten, gamen, films kijken, muziek luisteren en nog veel meer! En mooier beeld dan de 360. Maarja, je moet het zelf weten En €150,- is een beetje weinig, begin bij €200,- ofzo, en ga dan rustig naar beneden met de prijs. Succes verder! Neem dan een Xbox 360 Elite voor 359,99 met 120 GB hardeschijf. Nee, ik denk dat ik het bij de Pro ga houden. Oftewel, de normale X-Box360. PS3 is me net iets te duur. Maar wanneer ik het op deze manier ga bekijken: Ik heb ongeveer 7 volle spindels bij het spel zitten. Elke spindel (+ schijfjes) kostte ongeveer 20 euro. Dus ook daarmee kan ik in principe wat geld vragen toch? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik zat aan de 150 euro te denken. Dat zou voldoende moeten zijn om een Xbox aan te kunnen schaffen. Voor €150 krijg je echt geen Xbox hoor Waarom eigenlijk een 360? Neem dan een PS3! Dat ding kost €399,- en je kan er alles mee! Internetten, gamen, films kijken, muziek luisteren en nog veel meer! En mooier beeld dan de 360. Maarja, je moet het zelf weten En €150,- is een beetje weinig, begin bij €200,- ofzo, en ga dan rustig naar beneden met de prijs. Succes verder! Neem dan een Xbox 360 Elite voor 359,99 met 120 GB hardeschijf. Nee, ik denk dat ik het bij de Pro ga houden. Oftewel, de normale X-Box360. PS3 is me net iets te duur. Maar wanneer ik het op deze manier ga bekijken: Ik heb ongeveer 7 volle spindels bij het spel zitten. Elke spindel (+ schijfjes) kostte ongeveer 20 euro. Dus ook daarmee kan ik in principe wat geld vragen toch? Als je de normale Xbox 360 (premium) koopt zou ik er wel een HD bij aanschaffen. Anders krijg je weer opslag problemen, werd mij gezegd.. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik zat aan de 150 euro te denken. Dat zou voldoende moeten zijn om een Xbox aan te kunnen schaffen. Voor €150 krijg je echt geen Xbox hoor Waarom eigenlijk een 360? Neem dan een PS3! Dat ding kost €399,- en je kan er alles mee! Internetten, gamen, films kijken, muziek luisteren en nog veel meer! En mooier beeld dan de 360. Maarja, je moet het zelf weten En €150,- is een beetje weinig, begin bij €200,- ofzo, en ga dan rustig naar beneden met de prijs. Succes verder! Neem dan een Xbox 360 Elite voor 359,99 met 120 GB hardeschijf. Nee, ik denk dat ik het bij de Pro ga houden. Oftewel, de normale X-Box360. PS3 is me net iets te duur. Maar wanneer ik het op deze manier ga bekijken: Ik heb ongeveer 7 volle spindels bij het spel zitten. Elke spindel (+ schijfjes) kostte ongeveer 20 euro. Dus ook daarmee kan ik in principe wat geld vragen toch? Als je de normale Xbox 360 (premium) koopt zou ik er wel een HD bij aanschaffen. Anders krijg je weer opslag problemen, werd mij gezegd.. Hm, ligt eraan in welk opzicht. De arcade was al goed genoeg, zelfs voor opslag. Alleen kon je geen expensions meer gebruiken bij de arcade, maar zelfs bij de premium kon dat nog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.