Pennywise The Clown Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Bumpje, Ik heb inmiddels 4 bod's gekregen via Marktplaats. De eerste was €35,-, de tweede €50,-, de derde €70,- en de vierde maarliefs €100,- euro. En dat in één avond. Zou dit nog kunnen gaan stijgen? of zou ik hier een soort van voorlopige acceptatie op moeten leggen? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Bumpje,Ik heb inmiddels 4 bod's gekregen via Marktplaats. De eerste was €35,-, de tweede €50,-, de derde €70,- en de vierde maarliefs €100,- euro. En dat in één avond. Zou dit nog kunnen gaan stijgen? of zou ik hier een soort van voorlopige acceptatie op moeten leggen? €100,- is veeeeeeeeeels te weinig. Ik zou minimaal voor €150,- gaan. Een omgebouwde console is geld waard! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik zou ook niet lager gaan dan 150 Euro. Een omgebouwde console met 200 (gebrande) games is nog veel waard, als is het maar een Playstation 2. Maar een spel als GTA San Andreas is nog gerust 20 Euro waard, als je 5 spellen van dit kaliber hebt zit je al rond de 100 Euro. En dan nog 50 Euro voor de console. Mijnsinziens is 150 Euro echt het minimum, misschien kun je zelfs tegen de 200 Euro aanzitten. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik zou ook niet lager gaan dan 150 Euro. Een omgebouwde console met 200 (gebrande) games is nog veel waard, als is het maar een Playstation 2. Maar een spel als GTA San Andreas is nog gerust 20 Euro waard, als je 5 spellen van dit kaliber hebt zit je al rond de 100 Euro. En dan nog 50 Euro voor de console. Mijnsinziens is 150 Euro echt het minimum, misschien kun je zelfs tegen de 200 Euro aanzitten. Dat is fijn om te horen Ik wacht nog eventjes op een nieuw bod. Maar 100 euro is dus in ieder geval te weinig. Ik laat jullie snel weten wanneer het weer wat is gestegen Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Als je de normale Xbox 360 (premium) koopt zou ik er wel een HD bij aanschaffen.Anders krijg je weer opslag problemen, werd mij gezegd.. Even hier op inhaken: een Xbox360 Premium heeft al een HD, de goedkopere Arcade heeft er géén. Het is slimmer om een Premium te kopen want die kost 269 euro, terwijl een Arcade tegen de 200 kost. Als je dan bij de Arcade nog een HD koopt, kom je op een totaal uit van 300 euro, dat is 30 euro meer dan een Premium, waar al een HD op zit... Bewerkt: 1 mei 2008 door Galiorix Reageren
1974 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ik wil mijn PS2 gaajn verkopen. Dit is wat er ongeveer bij zit: PS2 Black edition Eye-Toy Cam + Alle Eye toy-games 200 games, waarvan ongeveer 100 nieuwe spellen zoals GTA: SA, Canem Canis Edit, GT4, King Kong, Tekken 5, COD 2 B-R-O, Guns, Black, FIFA07, Burnout Revenge, Final Fantasy XII, etc. En ongeveer 100 arcadegames zoals Bomberman, Pacman, Rayman, verouderde spellen zoals GTA: VC, Burnout 2, Tekken 3, etc. Twéé controllers Enig idee wat ik hiervoor kan vragen? waarom zou je in godsnaam je PS2 verkopen.ik bedoel heb je er geen mooie herineringen ofzo .>>> Door Flying Dutchman: Dat is de vraag niet, de vraag is slechts hoeveel geld het kan opbrengen. Het wel of niet verkopen is zijn eigen keuze. En nu weer ontopic. <<<ja ja Bewerkt: 2 mei 2008 door 1973 Reageren
moechy Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Mssch is het toch verstandig om nog ff door te sparen tot een ps3. Aangezien dat gratis internet is. Terwijl je bij de X-doos moet betalen. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Haha, €35,-!!! Jezus, weinig zeg! Ik zou hem verkopen vanaf minimaal €180,- omdat er 200 spellen bij zitten (is dat trouwens echt zo? ). En de X-box360 zou ik niet nemen. Bij de PS3 heb je meer mogelijkheden en hij is mooier De graphics zijn ook mooier! Als je net een PS2 heb gehad, zou ik ongetwijfeld een PS3 nemen. Ik wil ook mij PS2 verkopen, alleen ik heb de originele spellen. 4 Staan er al op marktplaats, de rest wil ik nog ff houden Kan iemand ff een prijs geven voor me PS2? Ik heb die kleine, in het zilver 2controllers en een memory card van 8MB. En dan de spellen: GTA SA, GT4, Fifa'07, Cars , Sims er op uit, Juiced 2 HIN, AFC Ajax clubfootball, DTM Race driver 3. Die spellen krijgen ze er niet bij hoor, alleen Sims. Iemand prijssie?? EDIT: Alle hoesjes, boekjes alles zit er nog bij! Ook de PS2 doos. Oja, er zitten ook geen krassen op de spellen niks! Ze zien er nog goed uit! Bewerkt: 2 mei 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 ik zou rond de 130 euro doen, dan verdien je er zelf ook nog wat aan, en is ie eerder verkocht. de reden waarom je niet onder de 130 moet gaan, is dat een ps2 goud waard is. een heeerlijk apparaaat om op te spelen en films op te kijken, en natuurlijk de cd-speler zonder fouten dus i zou zeker zowel voor jezelf als voor de koper een schappelijk prijsje bedenken, hopelijk heb je hier wat aan, maar het ligt er ook natuurlijk weer aan in wat voor staat je playstation is dus van: zijn er geen onderdelen kapot of aan vervanging toe? is ie niet omgebouwd dat ie kopieen kan afspelen? dit zijn allemaal vragen die je jezelf moet stellen; voor je hem verkoopt. zijn er onderdelen kapot? vervang ze dan van te voren! als er na een maand ofzoiets allemaal onderdelen kapot gaan, is de kans groot dat de koper het een miskoop vind, en dát is natuurlijk niet de bedoeling als je iets verkoopt! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 ik zou rond de 130 euro doen, dan verdien je er zelf ook nog wat aan, en is ie eerder verkocht. de reden waarom je niet onder de 130 moet gaan, is dat een ps2 goud waard is. een heeerlijk apparaaat om op te spelen en films op te kijken, en natuurlijk de cd-speler zonder fouten dus i zou zeker zowel voor jezelf als voor de koper een schappelijk prijsje bedenken, hopelijk heb je hier wat aan, maar het ligt er ook natuurlijk weer aan in wat voor staat je playstation is dus van: zijn er geen onderdelen kapot of aan vervanging toe? is ie niet omgebouwd dat ie kopieen kan afspelen? dit zijn allemaal vragen die je jezelf moet stellen; voor je hem verkoopt. zijn er onderdelen kapot? vervang ze dan van te voren! als er na een maand ofzoiets allemaal onderdelen kapot gaan, is de kans groot dat de koper het een miskoop vind, en dát is natuurlijk niet de bedoeling als je iets verkoopt! Alles doet het nog. Hij is ook niet omgebouwd ofzo, dus hij is echt nog origineel! Hij doet het ook nog prima! Heb zelfs toen ik net een nieuwe spel had, een hele dag gegamet zonder problemen Reageren
Addicted2 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik heb een tijdje terug mijn "dikke" PS2 verocht met 12 originele spellen voor €200,00... Kan je een beetje vergelijken Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik heb een tijdje terug mijn "dikke" PS2 verocht met 12 originele spellen voor €200,00...Kan je een beetje vergelijken Oké, thanks. Ik denk, dat ik begin bij €150,-. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 PTC, Als ik jou was zou ik zeker hoger gaan, 200 spellen is niet niks, stel dat je al per spel €0,50 cent doet heb je al aan €100,- aan de Spellen, dan de rest nog kom je toch wel rond de €175 uit. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Ten 1 waarom zou je je ps2 weg willen doen met al die games dat heeft je veel geld en tijd gekost, en al die herinneringen dan. Trouwens je kunt al die games ook op de ps3 spelen net als de games van ps1 op de ps2, weet niet of het kan van ps1 naar ps3. 200 euro voor een ps2 en al die spullen is veel te weinig dat moet je niet doen je kan er veel meer voor vragen. Je hebt de nieuwste games die kun je al verkopen voor de helft van de verkoop prijs of meer toen je ze kocht, in iedergeval meer dan je al wat oudere games, je hebt ook een eye toy cam is nieuw waarom weg doen die kun je nog gebruiken later of heb je weer nodig. Je kan er makkelijk voor al die spullen zeker omdat veel nieuw is maxi 500 voor vragen anders minimaal 300 ofzo ik weet niet zeker anders zeker niet doen. ps3 is dan wel nieuw met nieuwe mogelijkheden maar je kan beter nog doorsparen, of als het niet anders kan voor het hoogste bod verkopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.