Only GrandTheftAuto Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Als je een tijdje gespeelt hebt kun je dus achter de pc in GTA IV. Bij alle missies die jij doet komt er nieuws op sites te staan. En je kan emaile naar vrienden. Heb jij ook al gekeken en wat vind jij hiervan. Reageren
Draken oog Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Als je een tijdje gespeelt hebt kun je dus achter de pc in GTA IV.Bij alle missies die jij doet komt er nieuws op sites te staan. En je kan emaile naar vrienden. Heb jij ook al gekeken en wat vind jij hiervan. Ja, Haha dat internet is echt leuk, soms sturen mensen je e-mailtjes als je daar op reageert typt Niko wat heel grappigs in. Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik vind het heel dik inelkaar gezet. je kan ringtones downloaden, daten etc. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Weet iemand of je ook echt kunt daten met iemand via het internet? Reageren
gta-mike Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Weet iemand of je ook echt kunt daten met iemand via het internet? wat bedoel je in RL of in GTA Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik kan het sinds net het is echt grappig...maar wie weet nog een leuke site? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Weet iemand of je ook echt kunt daten met iemand via het internet? wat bedoel je in RL of in GTA Ja in GTA Sorry ik had wel duidelijker moeten zijn. Reageren
gta-mike Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Weet iemand of je ook echt kunt daten met iemand via het internet? wat bedoel je in RL of in GTA Ja in GTA Sorry ik had wel duidelijker moeten zijn. Naar ik vernomen heb kun je een 3 tal dames daten die je elk op hun manier iets opleveren. Reageren
gta-mike Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) de site die je nodig hebt om te daten zijn : Love-meet.com & Craplist.net[/font] Bewerkt: 30 april 2008 door gta-mike Reageren
Swiggers Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik kan het sinds net het is echt grappig...maar wie weet nog een leuke site? Na welke missie is dit vrijgespeeld dan ? Reageren
gta-mike Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) ik kan het sinds net het is echt grappig...maar wie weet nog een leuke site? Na welke missie is dit vrijgespeeld dan ? Na de missie : "Out of the Closet : Part 2" bijkomende opmerking : voor 2 van de 3 dates moet Algonquin open zijn anders kun je niet daten. Bewerkt: 30 april 2008 door gta-mike Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Als je een tijdje gespeelt hebt kun je dus achter de pc in GTA IV.Bij alle missies die jij doet komt er nieuws op sites te staan. En je kan emaile naar vrienden. Heb jij ook al gekeken en wat vind jij hiervan. Je kunt meteen vanaf het begin al op internet hoor... Alleen doet je E-Mail het dan nog niet. Alhoewel je wel kunt daten, dat komt dan tóch in je E-Mail, ookal is ie nog niet geactiveerd via de desbetreffende missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.