Jump to content

Melee Combat gta 4


hero27

Recommended Posts

Zoals we allemaal weten is het hand to hand combat systeem best vet geworden in gta, zelf deed ik gister een verbluffende move waarbij nico 2 stoten uitdeelde en een draai maakte en nog een fikse bovenhandse vuist slag gaf, probleem is echter alleen dat ik niet weet hoe ik dit deed ^_^

Dus misschien zijn er mensen die al beetje uitgevogeld hebben hoe dit systeem werkt en of je misschien later in het spel nog moves bij leert, heb namelijk gemerkt dat nico in een van de trailers ook een highkick geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn volgens mij de 'combo attacks' die kan je uitvoeren door een aantal keer op een 'vecht-toets' te drukken.

Met het Driehoekje, Kruisje, en Rondje kan je slaan. Met het Vierkantje kan je schoppen. Druk ze een aantal keer in, zodat je een 'combo attack' krijgt. Dan kan je dus die nieuwe move doen.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn volgens mij de 'combo attacks' die kan je uitvoeren door een aantal keer op een 'vecht-toets' te drukken.

Met het Driehoekje, Kruisje, en Rondje kan je slaan. Met het Vierkantje kan je schoppen. Druk ze een aantal keer in, zodat je een 'combo attack' krijgt. Dan kan je dus die nieuwe move doen.

Veel succes!

misschien kun je me uitleggen wat ik fout doe want ik krijg voor geen meter die combo's, hij slaat en slaat nog een keer maar zo langzaam dat ik ingemaakt word van alle kanten, er moet dus een of andere timing of zo gedaan worden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...