Jump to content

Handige tip Sunshine Cars


Tmzom

Recommended Posts

HANDIGE TIP!

Zoals je weet: als je autos verzameld bij sunshine car; kun je altijd de laatste niet vinden....Ga naar sunshine cars, en kijk welke autos je moet verzamelen.... Pak 1 auto die moeilijk te vinden is, en zet hem in een garage. Ga nu de andere autos halen, en als laatste pak je de auto uit je garage (die nergens meer rondreed )

Suc6!

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra ik garage's had, had ik er al verschillende auto's ingezet. Omdat ik wist dat ik later in het spel, die auto's moest vinden. Zoals de infurnus, daarvan weet je gewoon dat je hem moet hebben. Dus die had ik al na 10 missie's appart gezet. enzovoort...

Link to comment
Delen op andere websites

De hele lijst van Infernus, Cheetah, Phoenix, Banshee en Comet kan je vinden op Starfish Eiland, dat is de makkelijkste lijst van allemaal, daarna de laatste, de 1e en 2e lijsten zijn nog best moeilijk. Daar hebben aardig veel auto's geen vaste plek waar ze staan/rondrijden

Link to comment
Delen op andere websites

Nou.. Sommige zijn wel HEEEEL moeilijk.. Als je een auto zoekt dan zie je hem nergens.. Al heb je hem uiteindelijk gevonden.. Zie je er alleen maar van die! Daar word je toch niet goed van? Net alsof je computer gedachten kan lezen..

Mischien is het ook wel zo want je moet hier maar eens klikken kan je computer nou ECHT! gedachten lezen? Ik vind het maar vreemd..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...