Tmzom Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 HANDIGE TIP! Zoals je weet: als je autos verzameld bij sunshine car; kun je altijd de laatste niet vinden....Ga naar sunshine cars, en kijk welke autos je moet verzamelen.... Pak 1 auto die moeilijk te vinden is, en zet hem in een garage. Ga nu de andere autos halen, en als laatste pak je de auto uit je garage (die nergens meer rondreed ) Suc6! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Meestal zijn ze al moeilijk te vinden als de lijst begint. Trouwens, de meeste auto's vallen wel mee, ze hebben één vaste plek. Er zijn maar een paar die moeilijk blijven omdat ze geen vaste plek hebben en weinig rondrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Zodra ik garage's had, had ik er al verschillende auto's ingezet. Omdat ik wist dat ik later in het spel, die auto's moest vinden. Zoals de infurnus, daarvan weet je gewoon dat je hem moet hebben. Dus die had ik al na 10 missie's appart gezet. enzovoort... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 De hele lijst van Infernus, Cheetah, Phoenix, Banshee en Comet kan je vinden op Starfish Eiland, dat is de makkelijkste lijst van allemaal, daarna de laatste, de 1e en 2e lijsten zijn nog best moeilijk. Daar hebben aardig veel auto's geen vaste plek waar ze staan/rondrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Ik heb ze allemaal gevonde maar het is mij opgevallen als je een bepaalde auto zoekt dat je ze dan haast nergens vind vaak ga ik kijken bij een parkeerplaats daar heb je een grote kans dat ze erbij staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 een van de moeilijkste autos is de VIRGO... Heb nogsteeds nie gevonde <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Ik had in 2 uren die auto's gevonden (Codes bijv caddy istbetterthanwaking) B) mzzl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Ik had in 2 uren die auto's gevonden (Codes bijv caddy istbetterthanwaking) B) mzzl slimpie,dan kan je je spel geen 100% uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 En bovendien is het totaal overbodig, want er staat altijd een caddy geparkeerd in de buurt van de vuurtoren, verborgen in een bosje. --Hoofdletters uit titel gewijzigd-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 je komt ze ook op de weg bij de golfbaan tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Dan moet je daar helemaal naar toe gaan Als ik zin heb in cheats ga ik op degene waar ik precies naar het andere eiland kan en anders speel ik op me eige save game B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Je moet gewoon net zoalng doorrijden totdat jehem heb ja sommige zijn wat moeilijker te vinden dan andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Nou.. Sommige zijn wel HEEEEL moeilijk.. Als je een auto zoekt dan zie je hem nergens.. Al heb je hem uiteindelijk gevonden.. Zie je er alleen maar van die! Daar word je toch niet goed van? Net alsof je computer gedachten kan lezen.. Mischien is het ook wel zo want je moet hier maar eens klikken kan je computer nou ECHT! gedachten lezen? Ik vind het maar vreemd.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 lijpe tip!! [EDIT door Lantyz: Lijpe opmerking!! Niet spammen svp. ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 lijpe tip!! Lijpe tip :blink: Post de volgende keer iets zinnigs en wat betekent "Lijpe Tip" Dat je het wel grappig vind ofzo :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.