thug Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) ik vindt het een leuk spel. zelf beter dan verwacht!! Bewerkt: 30 april 2008 door thug Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik vind het een goed spel Maar vraag me alleen af of je nu wel of niet de kofferbak kan openmaken aangezien ik de game niet heb Reageren
008443 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Heel goed spel en ja de kofferbak, je zit sommige mensen opstraat wel bezig zijn in de kofferbak, maar hoe je hem open krijg is een raadsel. Reageren
Biocount Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Vond hem zelf beetje minder maar dat ligt aan me zelf. Had namelijk al 3 dagen live streams vantevoren zitten tebekijken! Maar nu vind ik het wel heel errig vet!!! Alleen raar dat vrijwel iedereen contrast en brightness heeft moeten aanpassen omdat het anders veel tedonken was in het spel haha Reageren
gtamaniac Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Veel beter dan verwacht, met name de graphics. Enkel de politie is soms irritant Deze gta lijkt eigenlijk totaal niet meer op de vorige delen(in positieve zin). Waarschijnlijk komt dat door de nieuwe engine waardoor de game een heel ander gevoel geeft. Owja, contrast/brightness nergens problemen mee gehad Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Leuke topic, het niveau straalt ervanaf. Alleen, een stuk of... 20 mensen zijn je voor geweest? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Nee, GTA IV is gewoon een top game! Een spel kan nooit helemaal perfect zijn. Reageren
Timothy. Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik vind het een heel tof spel, goeie graphics maar totaal anders dan de andere GTA's, maar dan ook echt alles een voorbeeld: Het lopen? Ook al zo anders. Maar ik had het toch stiekem wel iets beter verwacht. De missies vind ik simpel, maar dat word denk ik steeds moeilijker. Overigens toch een super game! Reageren
dynastus Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 GtaIV is te hoog overschat en dan krijg je altijd mensen die het toch minder vinden. Net als de Tiger tank in WO2 die was ook overschat. Reageren
GrandTheftAuto 4 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 het is erg goed ik vind het alleen jammer dat je geen huizen kunt kopen ik had graag het huis van dimitri faustin gewild en dat je geen garage hebt maar die parkeerplaatsen maar goed het is een goed spel Reageren
game360 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 het zal egt vet zijn als ze updates maken dat je naar las venturas & all die steden kan vliegen en daar weer nieuwe missies krijgt van bijvoorbeld CJ LMAO Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 het zal egt vet zijn als ze updates maken dat je naar las venturas & all die steden kan vliegen en daar weer nieuwe missies krijgt van bijvoorbeld CJ LMAO Ik denk dat dat een beetje te hoog gegrepen is, omdat GTA San Andreas in een heel andere engine is geschreven en moeilijk over te zetten valt. En zeker omdat GTA IV ook totaal niet bij GTA SA past. Wat betreft de vraag of ik het beter had verwacht daar kan ik simpel op zijn: ja, ik had het spel beter verwacht. Dit komt vooral door het feit dat ik er extreem hoge verwachtingen van had en die blijken deels niet uit te komen. Denk aan de functionaliteiten zoals het openen van de kofferbak of het gebruik van een eigen radiostation op de PS3, maar ook het aantal mensen dat op straat loopt. Of de belofte dat je werkelijk overal op kan en bij kunt komen, nou niet dus, want een horde aan ladders is niet begaanbaar. Ook valt het me tegen dat die Funfair (kermis) met de Screamer niet werkt. Was toch super vet geweest als je daar ook in kon bijvoorbeeld, zelfs GTA VCS loopt nog verder voor op dit gebied, want daar werkte het reuzenrad wel. Verderrest voldoet GTA IV wel aan mijn verwachtingen. Het verhaal stijgt dik ver boven mijn verwachtingen uit, want het zit zo sterk en leuk in elkaar. Vooral het keuzes maken spreekt mij erg aan, maar ook de engine is werkelijk subliem. Alles werkt lekker soepel en snel. Jammer van de mogelijkheden zoals submissies en dergelijken, want daar loopt het spel niet echt op voor. Maar misschien is dat een bewuste keuze om het realisme op te schroeven. Ach, zullen we waarschijnlijk nog wel achter komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.