Jump to content

Probleem

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een probleempje. Weet niet of jullie dat soms ook hebben...

Maar als ik een mode opstart gaat alles gwn prima, maar zodra je er 2 sec in de game zit krijg ik de melding:

The connection to one or more players has been lost. Returning to single player...

Weten jullie wat er aan de hand is of hebben jullie dit soms ook?

EDIT: Alleen de Party Mode werkt goed bij mij.... en ik heb een PS3.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Maar als ik een mode opstart gaat alles gwn prima, maar zodra je er 2 sec in de game zit krijg ik de melding:

The connection to one or more players has been lost. Returning to single player...

EDIT: Alleen de Party Mode werkt goed bij mij....

Hey shock..

Denk dat iedereen problemen er mee heeft man.

Gister ging ik ook paar keer op multiplay en elke keer na een paar min/sec zat ik er alleen!

Heel errig jammer dit. In het boekje staat ook niks over poorten open zetten.

Denk verder ook niet dat het aan ons ligt maar aan het spel?

Geplaatst:

M'n vriend had dit ook, hij kon niet connecten, maar dat was het probleem van R*'s servers, omdat er zoveel mensen waren, nu moet het gefixt zijn...

Geplaatst:
M'n vriend had dit ook, hij kon niet connecten, maar dat was het probleem van R*'s servers, omdat er zoveel mensen waren, nu moet het gefixt zijn...

voor de xbox360 ppl is dat nu gefix teminste gisteravond rond ik denk 23:50 of zo kon ik eindelijk online deathmats down met 15 andere daar voor probeerde ik het telkens met een vriend van mij maar hij lagde ook telkens uit ach ja

het is gefix lets kill some stuff tonight :)

wil vanavond team deathmath doen rond 20:00 gamers tag is vetdevilNL

Geplaatst:

Werkt het nu nog niet dan kai?

Heb net voor het eerst een spel uit kunnen spelen namelijk online en ging goed.

Ook geen lag en andere dingen :tu:

Geplaatst:
Werkt het nu nog niet dan kai?

Heb net voor het eerst een spel uit kunnen spelen namelijk online en ging goed.

Ook geen lag en andere dingen :tu:

Jah miss is het vandaag verholpen, toen jij gister nog die uitnodiging stuurde kreeg ik weer die melding...

Geplaatst:

ik heb dat inderdaat ook dat ik zo'n melding krijg van: The connection to one or more players has been lost. Returning to single player... Heel irrietant :ch::ch::{

Geplaatst:

ik heb dat inderdaat ook dat ik zo'n melding krijg van: The connection to one or more players has been lost. Returning to single player... Heel irrietant :ch::ch::{

Ja ik krijg deze constant als ik een spel begin. Weet iemand of ze het gaan verhelpen of ligt het aan ons en ons connecties ofzo?

Geplaatst:

voor de xbox360 ppl is dat nu gefix teminste gisteravond rond ik denk 23:50 of zo kon ik eindelijk online deathmats down met 15 andere daar voor probeerde ik het telkens met een vriend van mij maar hij lagde ook telkens uit ach ja

het is gefix lets kill some stuff tonight :)

wil vanavond team deathmath doen rond 20:00 gamers tag is vetdevilNL

oja ????? is het al gefixt op mijn 360 heb ik nog steeds het probleem nog maar 1x online gespaald maar na ca 5-10 min gespeeld te hebben was de conectie alweer gelost en heel jammer want die 5-10 min warende beste van IV tot nu toe

Geplaatst: (bewerkt)

heb ik ook altijd egt raar !! :?:? ¿?¿?

Alleen als ik de host ben doet hij het bij mij goed.

Bewerkt: door IronBullet
Geplaatst:

2 dezelfde topics, naja laat ik hier ook maar een posten. :7

Dit gebeurt vaak bij nieuwe spellen. De server waar op gespeelt word is nog nieuw en kan vaak niet veel aan, daardoor zal het de eerste paar weken wel vaak voorkomen, maar na een tijdje heb je er geen last meer van en werkt alles zoals het hoort. :)

Mvg, 2fast{0}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...