Jump to content

kofferbak&contenenten


gtafreakje69

Recommended Posts

hey gtaplayer,heb een paar vragen.zijn de bruggen afgesloten ik denk het wel jammer genoeg want ik stond voor betonnen blokken met de politie erachter.of is de wereld open gesmeten.in geval van niet welke missie brengt ons dan in de tweede contenent.

2.hoe moet je de kofferbak open doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Welke missie je moet halen om in het tweede land te komen, is volgens mij nog niet bekend. Wat ik denk dat niemand al zo ver is.

De kofferbak ?

Volgens mij moet je dit vrijspelen. Netzoals de Taxi, dit zul je ook eerst moeten vrijspelen in een missie van Roman. Later in het spel krijg je ook een nieuw mobieltje, dit kun je ook pas na een bepaalde missie. Dus ik denk dat dit ook met de kofferbak zit. ^_^

P.s Jongens die al in het tweede land kunnen, willen jullie even zeggen welke missie je moet halen om in het tweede land te komen ?

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook graag weten hoe je een kofferbak open maakt, maarja dan moet ik maar even veel missies gaan doen voor Roman. Ik las ergens dat je ook banken kon overvallen, en van die waardetransport wagens? Weet iemand hoe? Of moet je dat ook nog vrijspelen? Ik hoor het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke missie je moet halen om in het tweede land te komen, is volgens mij nog niet bekend. Wat ik denk dat niemand al zo ver is.

De kofferbak ?

Volgens mij moet je dit vrijspelen. Netzoals de Taxi, dit zul je ook eerst moeten vrijspelen in een missie van Roman. Later in het spel krijg je ook een nieuw mobieltje, dit kun je ook pas na een bepaalde missie. Dus ik denk dat dit ook met de kofferbak zit. ^_^

P.s Jongens die al in het tweede land kunnen, willen jullie even zeggen welke missie je moet halen om in het tweede land te komen ?

Swiggers :cya:

Ik zou de naam niet meer weten, maar je krijgt hem van Elizabeta. Die in Bohan woont.

Link to comment
Delen op andere websites

Was het niet de missie Roman's Sorrow, of is Bohan niet het 2e eiland?

Bohan is wel een andere eiland maar je zou kunnen zeggen dat het gewoon nog bij het 1st hoort.

Waarom ?

Omdat je al vanaf het begin er heen kan. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...