RealNL Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Bestaat er of hoe kan ik maken: een gamemode met in heel LV Gangzones... allemaal verschillende... in het begin is de helft vande gangzones van bijv grove... en de anderenhelft van een ander team... nu moeten ze probeeren zoveel mogelijk zone's te veroveren... dus als grove bijv gangzone 1 aanvalt van het anderen team word het hun kleur... is dat mogelijk? of is daar al een soort gamemode van? Reageren
nick5556 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Kort geleden is er een tut van gemaakt ik zoek hem eventjes op EDIT: tadaa klikmaar Bewerkt: 30 april 2008 door nick5556 Reageren
Juwayri Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Zo ben je idd al een eind maar dan heb je alleen de gangzones en nog geen gangs. Reageren
RealNL Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Jah... en hoe moet ik ze dan veroveren? Reageren
Juwayri Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Dat kan verschillend zijn. Je kunt het zo maken dat de turf al van diegene is als er niemand in is of dat hij in de turf bijv. eerst 5 mensen moet killen of dat hij eerst iedereen uit de turf moet vermoorden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.