gtajur Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 he ik wil graag mijn gta SA voor de playstation 2 moden hoe moet dit? graag antwoord en als het kan een paaar leuke mods erbij. groet gtajur Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Sorry, maar er kunnen (bijna) geen mods worden toegepast op de PS2 versie van GTA: San Andreas. Het is in beperkte mate wel mogelijk met een gemodde PS2. Maar het is niet toegestaan om op dit forum daarover te praten. Reageren
gtajur Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Sorry, maar er kunnen (bijna) geen mods worden toegepast op de PS2 versie van GTA: San Andreas. Het is in beperkte mate wel mogelijk met een gemodde PS2. Maar het is niet toegestaan om op dit forum daarover te praten. ok ty ik vind het jammer maar ja het is niet anders. nogmaals bedankt. gtajur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.