Jump to content

911 Bellen weinig zin.


Timothy.

Recommended Posts

Ik vind het wel grappig dat je 911 kan bellen, maar ik had toestraks een brandje, toen belde ik de brandweer en die kwam wel, maar toen stapte ze uit en toen stonden ze er echt bij van ja, mooi dat brandje. Is dit toeval dat ze niks deden of is dat gewoon een fout? Vond het n beetje vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook om Medische assistentie vragen en dat werkt als een tiet! :) Het is alleen wel duur! Gelukkig kan je de Ambulance-medewerker achteraf doden, om zo je geld terug te pakken.

EDIT: Ik ben trouwens gister meer dan 10 uur achter elkaar bezig geweest met missies. Zowel zij- als hoofdmissies en nu is het 2e eiland nog steeds niet open! Geweldig!!! Zo zie ik het zeer graag. Saints Row had ik namelijk binnen 15 uur helemaal uitgespeeld zo'n beetje en nu ben ik nog steeds aan het begin in GTA IV! :dans: :dans: :dans: :dans: :tu:

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook om Medische assistentie vragen en dat werkt als een tiet! :) Het is alleen wel duur! Gelukkig kan je de Ambulance-medewerker achteraf doden, om zo je geld terug te pakken.

EDIT: Ik ben trouwens gister meer dan 10 uur achter elkaar bezig geweest met missies. Zowel zij- als hoofdmissies en nu is het 2e eiland nog steeds niet open! Geweldig!!! Zo zie ik het zeer graag. Saints Row had ik namelijk binnen 15 uur helemaal uitgespeeld zo'n beetje en nu ben ik nog steeds aan het begin in GTA IV! :dans: :dans: :dans: :dans: :tu:

Hoe kan je medische hulp vragen, bij mij is dit nog niet gelukt.

Als ik een ambulance bel wanneer ik gewond ben, dan komen ze af staan ze daar wat en rijden ze terug weg? :duh:

Bewerkt: door Psychedelica
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft wel gelijk hoor, de ambulance doet ook helemaal niets. Er liggen allemaal lijken op de grond, en nog gewonde mensen. Ik bel de Ambulance, ze komen er aan, stappen uit de auto.. En vervolgens stappen ze weer in de auto. Alsof er niets is gebeurd. Dit is ook het geval bij de politie en de brandweer. Dit vind ik toch wel een beetje raar. Maar misschien dat je later in het spel ze wel kan bellen, en dat ze dan ook echt wat doen. Wie weet... :puh:

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...