Nissan Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Beste leden, Hier een kompleet overzicht van de politie enforcement die achter je aan komen. Bij 1 en 2 sterren zullen meerdere LCPD Cruisers de achtervolging inzetten. Bij 3 sterren komen meerdere LCPD Police Mavericks met een sniper!! Let dus goed op want een sniper kan je in een keer omleggen Bij 4 sterren komen de Special Agents N.O.O.S.E. met hun enforcers Bij 5 sterren komt de eerste anilihiator achter je aan. Er zitten mensen met AK-47 op de randen van de heli en proberen je neer te schieten. Ook komen er Leger Patriots achter je aan met hun guns Bij 6 sterren komen meerdere anilihiators en de Patriots verdwijnen voor Special Agents N.O.O.S.E. met hun enforcers. De Enforcers rijden hier veel sneller dan in de vorige GTA's dus kijk uit. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Beste leden,Hier een kompleet overzicht van de politie enforcement die achter je aan komen. Bij 1 en 2 sterren zullen meerdere LCPD Cruisers de achtervolging inzetten. Bij 3 sterren komen meerdere LCPD Police Mavericks met een sniper!! Let dus goed op want een sniper kan je in een keer omleggen Bij 4 sterren komen de Special Agents N.O.O.S.E. met hun enforcers Bij 5 sterren komt de eerste anilihiator achter je aan. Er zitten mensen met AK-47 op de randen van de heli en proberen je neer te schieten. Ook komen er Leger Patriots achter je aan met hun guns Bij 6 sterren komen meerdere anilihiators en de Patriots verdwijnen voor Special Agents N.O.O.S.E. met hun enforcers. De Enforcers rijden hier veel sneller dan in de vorige GTA's dus kijk uit. Leuk om te weten, maar schieten die snipers niet gewoon heel scheef Reageren
WWW.outer Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Bij 3 sterren komen er ook Police Patriots... ofzoiets achter je aan... Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Politie gebruikt toch geen AK Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Politie gebruikt toch geen AK Weet wel zeker van niet. Harstikke illegaal in Amerika. Hij zal wel M4's bedoelen. Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) op wanted lvl 4 komen er niet alleen enforcers maar stationwagens van de noose, deze zijn snel, sneller als enforcers en LCPD wagens en er stappen 4 man uit met m4's. Deze wagens komen niet altijd op 4 soms wel soms niet als je ze wil pakken moet je geluk hebben of naar een hoger wanted lvl gaan. Bewerkt: 8 mei 2008 door Michael Hilgen Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 op wanted lvl 4 komen er niet alleen enforcers maar stationwagens van de noose, deze zijn snel, sneller als enforcers en LCPD wagens en er stappen 4 man uit met m4's. Deze wagens komen niet altijd op 4 soms wel soms niet als je ze wil pakken moet je geluk hebben of naar een hoger wanted lvl gaan. Dat heb ik gemerk ja... Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) op wanted lvl 4 komen er niet alleen enforcers maar stationwagens van de noose, deze zijn snel, sneller als enforcers en LCPD wagens en er stappen 4 man uit met m4's. Deze wagens komen niet altijd op 4 soms wel soms niet als je ze wil pakken moet je geluk hebben of naar een hoger wanted lvl gaan. Dat heb ik gemerk ja... lol ik zag ze en sindsdien probeer ik ze te pakken maar ze zijn moeilijk te pakken omdat die gasten zo goed schieten btw weet iemand waar ik ze kan vinde of staan ze nergens bij een politie bureau of zo? Bewerkt: 8 mei 2008 door Michael Hilgen Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Volgens mij heeft de politie bij 2 of meer sterren ook shotguns. Ik heb in ieder geval nog nooit een shotgunner gezien met 1 ster. Reageren
rdewit Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Politie gebruikt toch geen AK Weet wel zeker van niet. Harstikke illegaal in Amerika. Hij zal wel M4's bedoelen. Maar GTA IV speelt zich af in liberty city een namaak van NY maar wie zegt dat het in het zelfde land ligt? Reageren
yunastie Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 American Dream anyone ? Tlijkt me stug dat het zich in Afrika of Azie afspeelt.. In Europa, Amerika + Australie is het verboden om met wapens over straat te lopen Reageren
G-up94 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Beste leden,Hier een kompleet overzicht van de politie enforcement die achter je aan komen. Bij 1 en 2 sterren zullen meerdere LCPD Cruisers de achtervolging inzetten. Het is toch dat ze bij 1 ster je gewoon proberen te arresteren en bij 2 sterren gaan ze op je schieten? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Beste leden,Hier een kompleet overzicht van de politie enforcement die achter je aan komen. Bij 1 en 2 sterren zullen meerdere LCPD Cruisers de achtervolging inzetten. Het is toch dat ze bij 1 ster je gewoon proberen te arresteren en bij 2 sterren gaan ze op je schieten? Ja als je loopt. Met de auto rijden ze met LPCD cruisers achjter je aan en in het water doen ze niets Reageren
WWW.outer Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Bij 4 sterren kwamen er bij mij ook FIB bufallo's!! Reageren
Rob007 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Politie gebruikt toch geen AK Weet wel zeker van niet. Harstikke illegaal in Amerika. Hij zal wel M4's bedoelen. Maar GTA IV speelt zich af in liberty city een namaak van NY maar wie zegt dat het in het zelfde land ligt? Wordt een aantal keer gezegd; 'Welcome to America!' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.