martienstar Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH om mee te beginnen ik moest op 29e werken bij stage bedrijf na het werk ging ik met mijn moeder die betaalt naar de media SOLDOUT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH wil iedereen die ook naar een lege winkel ging hier zijn verhaal posten over hoe erg het is Reageren
dynastus Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik vind het helemaal niet erg. Wat ik wel erg vind is dat ALLE goede animes altijd heel snel eindigen. Reageren
Nissan Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 @ hierboven : geef me eens een zender, Ik vind het HELEMAAL niet erg, want ik hem heb Reageren
michaelfivez Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik vind het wel erg want ik heb hem nog niet. Zaterdag komt hij terug binnen zeggen ze Reageren
steintje Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik ben vanochtend na de dixons geweest hebben jullie gta iv nog zei hij nee alleen nog 2 reserverende gta,s belde die man van de dixons na iemand die hem gereserveerd heeft en die ene die hem gererserveerd heeft zei tegen de man van de dixons dat hij er al een had en dat de reservering niet doorging. toen was ik donders blij mocht ik hem hebben en dan ook nog maar voor de helft van de prijs. Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Oh oh oh! Wat erg! Sorry hoor... Als je serieus doorzoekt in meerdere winkels, kan je vast nog wel ergens een exemplaar halen. Ik heb dus geen medelijden en ben blij dat ik zelf niet hoefde te zoeken. (Pre-order, niet voor niks) Reageren
gta-vct Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Bij Dixons kon ik hem zo van het schap afpakken om 13:00 smiddags de 29e Reageren
abruzzese Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ben net terug van de stad Maastricht waar ik kort bijwoon en GTA IV is overall uitverkocht bij de winkels / E-Plaza / Bartsmit 4 winkels / Dixons 2 winkels / Interoys / Gameshop in het centrum / Musicstore / freerecordshop 4 winkels / MediaMarkt Maastricht , en er zullen nog wel winkels zijn die mij niet te binnenschieten Maar ik hem op de 29e gekocht bij Dixons . Echt ongelooflijk hé . Bewerkt: 1 mei 2008 door abruzzese Reageren
WWW.outer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik vind het niet erg want ik heb hem al (ik zag hem wel liggen in verschillende winkels gisteren (Arnhem)) Reageren
tommy-_-vercetti Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 bij mij was op de 29e nog maar een paar los te koop bij dixons maar ik had gelukiig een pre-order in januari al Reageren
steintje Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 bij boeit het niet dat hij is uitverkocht ik heb hem al. Reageren
MTS Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 op schiphol plaza is gta vollop beschikbaar Reageren
rdewit Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik zag hem rond drie uur 's middags nog staan bij de van leest Reageren
michaelfivez Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben terug tevreden. ik ga hem morgen halen en beter nog: ik moet zelfs niet fietsen. Ik ben dus blij dat ie dinsdag uitverkocht was, want anders moest ik 6 km fietsen Reageren
grandtheftA Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 op schiphol plaza is gta vollop beschikbaar Heey ik heb net iemand gevraagd die daar vanmiddag in de buurt komt of ie daar even voor me kan kijken en er als t kan 1 mee kan nemen voor me:P maar weet je het heel zeker? niet dat t erg is als ze er geen 1 hebben meer, want dan krijg ik m vast volgende week van BOL.com maar als ze ze daar nog volop hebben zou t wel relaxt zijn:) dan heb ik m misschien vanavond al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.