Jump to content

SOLD OUT

martienstar

Recommended Posts

Geplaatst:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

om mee te beginnen

ik moest op 29e werken bij stage bedrijf

na het werk ging ik met mijn moeder die betaalt :D:eten::dans::tu::Y^_^ naar de media

SOLDOUT

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

wil iedereen die ook naar een lege winkel ging hier zijn verhaal posten over hoe erg het is

Geplaatst:

Ik vind het helemaal niet erg.

Wat ik wel erg vind is dat ALLE goede animes altijd heel snel eindigen.

Geplaatst:

ik ben vanochtend na de dixons geweest hebben jullie gta iv nog zei hij nee alleen nog 2 reserverende gta,s belde die man van de dixons na iemand die hem gereserveerd heeft en die ene die hem gererserveerd heeft zei tegen de man van de dixons dat hij er al een had en dat de reservering niet doorging.

toen was ik donders blij mocht ik hem hebben en dan ook nog maar voor de helft van de prijs.

Geplaatst:

Oh oh oh! Wat erg! Sorry hoor... Als je serieus doorzoekt in meerdere winkels, kan je vast nog wel ergens een exemplaar halen. Ik heb dus geen medelijden en ben blij dat ik zelf niet hoefde te zoeken. (Pre-order, niet voor niks) :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ben net terug van de stad Maastricht waar ik kort bijwoon en GTA IV is overall uitverkocht bij de winkels / E-Plaza / Bartsmit 4 winkels / Dixons 2 winkels / Interoys / Gameshop in het centrum / Musicstore / freerecordshop 4 winkels / MediaMarkt Maastricht , en er zullen nog wel winkels zijn die mij niet te binnenschieten

Maar ik hem op de 29e gekocht bij Dixons .

Echt ongelooflijk hé .

Bewerkt: door abruzzese
Geplaatst:

Ik vind het niet erg want ik heb hem al (ik zag hem wel liggen in verschillende winkels gisteren (Arnhem))

:cya:

Geplaatst:

bij mij was op de 29e nog maar een paar los te koop bij dixons maar ik had gelukiig een pre-order

in januari al :puh:

Geplaatst:

Ik ben terug tevreden. ik ga hem morgen halen en beter nog: ik moet zelfs niet fietsen. Ik ben dus blij dat ie dinsdag uitverkocht was, want anders moest ik 6 km fietsen

Geplaatst:
op schiphol plaza is gta vollop beschikbaar

Heey ik heb net iemand gevraagd die daar vanmiddag in de buurt komt of ie daar even voor me kan kijken en er als t kan 1 mee kan nemen voor me:P

maar weet je het heel zeker?

niet dat t erg is als ze er geen 1 hebben meer, want dan krijg ik m vast volgende week van BOL.com

maar als ze ze daar nog volop hebben zou t wel relaxt zijn:)

dan heb ik m misschien vanavond al

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...