r3v3rz3 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb ge pre ordert bij bol.com alsnog sold out, heb je nie bij andere shops gekeken, ik heb net nog op de site van de replay gekeken en die hebben er nog dus, Reageren
azgeleor Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHom mee te beginnen ik moest op 29e werken bij stage bedrijf na het werk ging ik met mijn moeder die betaalt naar de media SOLDOUT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH wil iedereen die ook naar een lege winkel ging hier zijn verhaal posten over hoe erg het is Ik heb een ander probleem ik heb hem de 25ste april besteld en ik kreeg te horen da hij maar de 8ste mei ging binnenkomen. Nu speel iedereen het al en nu moet ik wachten tot de 8ste mei Reageren
Brambor Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ging de 29e half 3 naar de winkels. En ik had de laatste Zou best wel zwaar zuur zijn als ie er niet meer was. Reageren
Tegh Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Weet iemand een winkel in amsterdam waar je em nog verkopen? Of heeft iemand het nummer/naam van de schiphhol plaza winkel waar ie nog ligt volgens iemand? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik had hem Maandag besteld omdat ik toen pas mijn geld binnen kreeg, maar nu zeggen ze dat ik zelfs tot volgende week moet wachten bij Consoleshop... Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik vind het heel erg... Voor jullie want ik speel de game al zo'n 4 dagen! Reageren
Sjakie30 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Op schiphol ligt 'ie nog volop in de schappen, daar heb ik 'em ook gekocht Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 1e de beste winkel waar ik kwam was ik gelijk aan de beurt en kon m meenemen. Nu mn pre-order ook eindelijk binnen is heb ik er zelfs 2............ Reageren
Tegh Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Op schiphol ligt 'ie nog volop in de schappen, daar heb ik 'em ook gekocht Welke winkel op schiphol plaza, verkoop em? Dan kan ik hun bellen om te kijken of ze nog wat hebben liggen. Reageren
LoneStar_Zero Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ga hem morgen in brussel gaan halen,, ik denk wel dat ik er nog ga vinden... Grzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.