Jump to content

taxi


ken9

Recommended Posts

je kunt gebruik maken van de taxi als je er een ziet moet je eerst op L1 drukken en daarna op driehoekje om in te stappen maar bij mij gooit hij dan de cauffeur uit de auto doe ik dan iets verkeerd?

alvast bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst de 5'de of 6'de missie van Roman voltooid hebben. Dan kun je dit doen. Als je dit nog niet hebt gedaan, kun je ook nog niet fluiten, en dan lukt het natuurlijk niet. Je moet het eerst vrijspelen, maar ik weet helaas niet meer na welke missie dit is. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het driehoekje ook in gedrukt houden.

ik zal het zometeen is proberen _O_

Je moet eerst de 5'de of 6'de missie van Roman voltooid hebben. Dan kun je dit doen. Als je dit nog niet hebt gedaan, kun je ook nog niet fluiten, en dan lukt het natuurlijk niet. Je moet het eerst vrijspelen, maar ik weet helaas niet meer na welke missie dit is. ^_^

ik kan al fluiten zover was ik al :Y

je moet bij de achterdeur gaan staan

als je bij de voorste staat trap hij de chauffeur eruit

zou goed ook is kunnen nu dat je het zegt stond wel elke keer dicht bij de deur zal zo proberen _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt volgens mij niet uit waar je staat als je maar het knopje ingedrukt blijft houden. Wanneer je dit kort doet trekt hij hem uit de auto. Zelfde wanneer je een heli tour wilt doen, ik trok elke keer die gast uit de heli. Wanneer je hem langer indrukt doet niko gewoon rustig.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt volgens mij niet uit waar je staat als je maar het knopje ingedrukt blijft houden. Wanneer je dit kort doet trekt hij hem uit de auto. Zelfde wanneer je een heli tour wilt doen, ik trok elke keer die gast uit de heli. Wanneer je hem langer indrukt doet niko gewoon rustig.

Succes!

het was al gelukt :dans:

maar toch bedankt voor je reactie :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...