leonpwner Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 hoe kan dit? nu kan ik niet in de playstation store komen. omda tik me moet registreren maar het wil niet zo ! iemand ervaringen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Ok, je moet als eerste een Ethernet kabel van de router naar je PS3 hebben. Maak een Playstation Network aan. Als het goed is moet je een hele lijst gegevens invullen. Als je dit gedaan hebt moet je de mail activeren. Als je dat hebt gedaan kan je aanmelden. En als je dat hebt gedaan kan je naar en PS Store Veel succes! Bewerkt: 30 april 2008 door visser23 Reageren
leonpwner Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ok, je moet als eerste een Ethernet kabel van de router naar je PS3 hebben. Maak een Playstation Network aan. Als het goed is moet je een hele lijst gegevens invullen. Als je dit gedaan hebt moet je de mail activeren. Als je dat hebt gedaan kan je aanmelden. En als je dat hebt gedaan kan je naar en PS StoreVeel succes! ik heb draadloos maar het is me nu wel gelukt ! maar multiplayer doen kan ik nog niet? kan hij het niet vinden maar naar ps store kan ik wel heb al thema gedownload. dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.