Jump to content

Dodo in GTA IV!


Miek

Recommended Posts

Dus? ik snap het topic niet. Ik denk dat je bedoelt dat je net als in GTA Vice City weer 1 vliegtuig kan besturen

Kon dat in Vice City? Ik dacht in GTAIII, met die korte vleugeltjes en zo onhandelbaar als de pest...

Link to comment
Delen op andere websites

Dus? ik snap het topic niet. Ik denk dat je bedoelt dat je net als in GTA Vice City weer 1 vliegtuig kan besturen

Kon dat in Vice City? Ik dacht in GTAIII, met die korte vleugeltjes en zo onhandelbaar als de pest...

in gta 3 zat ook een dodo ja , en was heel irri te besturen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, in VC kan dat ja. Daar heet hij "skimmer". Hier een lijst met alle voertuigen nog van VC: Voertuigenlijst

Ik denk dat ze de Dodo er nog in hebben ge-update. Veel succes verder nog met GTA IV!

Damn... Ik heb Vice City gespeeld, maar had dat vliegtuig nog niet gezien geloof ik. :7

Komt dus ook waarschijnlijk omdat ik het verhaal van Vice City nooit helemaal heb uitgespeeld, III ook niet. :$ SA heb ik wel helemaal uitgespeeld en met IV ga ik dat ook doen! Maar dat komt omdat ik nu een stukje ouder ben, me meer in het verhaal verdiep, ik het verhaal beter begrijp dan vroeger en het serieuzer speel. ;)

En ik moet zeggen, wat ik tot nu toe heb gezien is overweldigend tegenover welk ander free-roaming spel dan ook! (Incl. vorige GTA's) :klap: Ik heb nu al 10 uur achter elkaar gespeeld, en ben pas op 15% en het 2e eiland moet nog steeds geunlocked worden. En dat komt o.a. door uitgaan. Moorden doe ik niet eens veel, ik heb pas 20 mensen vermoord en ben zelf maar 6 keer dood gegaan in die tijd. Ook behoud ik m'n auto's veeeeeeel langer dan in andere spellen en zelfs het verkeer blijkt redelijk normaal te kunnen rijden. Ik heb me nog geen seconde verveeld! AMAZING! Om even te vergelijken met dat andere free roaming spel genaamd Saints Row, wat ik in mijn collectie voor de 360 heb: Binnen 10 uur had ik in Saints row al 70% van alles gedaan en werd het saai! Moet ik nog meer zeggen? 10/10!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...