dn_mathias Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 hoe trek je de wielen in van het vliegtuig op de pc Reageren
Donwell Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dit staat altijd wel bij de uitleg uitgelegd, zodra je met de oefening bezig bent. Mits je je instellingen niet hebt veranderd, zul je je wielen gewoon kunnen inklappen met '2'. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dit staat altijd wel bij de uitleg uitgelegd, zodra je met de oefening bezig bent. Mits je je instellingen niet hebt veranderd, zul je je wielen gewoon kunnen inklappen met '2'. Het is wel de 2 boven de W-toets en niet die op het numblok. Reageren
dn_mathias Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dit staat altijd wel bij de uitleg uitgelegd, zodra je met de oefening bezig bent. Mits je je instellingen niet hebt veranderd, zul je je wielen gewoon kunnen inklappen met '2'. maar bij mij lukt da ni Reageren
Donwell Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dan kijk je bij je opties (Options --> Controller options --> Redefine) welke toets er bij jou dan wel staat ingesteld, want dan heb je hem namelijk aangepast. Ik weet de beschrijving niet precies, maar volgens mij staat het er wel bij. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dit staat altijd wel bij de uitleg uitgelegd, zodra je met de oefening bezig bent. Mits je je instellingen niet hebt veranderd, zul je je wielen gewoon kunnen inklappen met '2'. maar bij mij lukt da ni Het wil niet bij elk vliegtuig, zo wil het bij de Shamal en de AT-400 wel en wil het niet bij de Dodo en de Skimmer. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dit staat altijd wel bij de uitleg uitgelegd, zodra je met de oefening bezig bent. Mits je je instellingen niet hebt veranderd, zul je je wielen gewoon kunnen inklappen met '2'. maar bij mij lukt da ni Het wil niet bij elk vliegtuig, zo wil het bij de Shamal en de AT-400 wel en wil het niet bij de Dodo en de Skimmer. En ook niet bij helicopters Bij de Rustler, Nevada, Andromada, Hydra, Beagle kan het trouwens ook Reageren
HA5H Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Volgens mij is dat gewoon met de 2-toets boven de W? Ik ben nog niet zo ver op de comp, maar ik heb dat al wel gezien bij Redefine Controls Reageren
michaellangelo Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 hoe trek je de wielen in van het vliegtuig op de pc druk op 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.