abruzzese Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik was in het begin van de game een beetje teleurgesteld met het donkere beelden en kwam later erachter dat je die bij Display kan instellen . Ik moet er wel bijschrijven dat ik een 6 jaar oude JVC breedbeeld 100 Hertz 82 cm heb en natuurlijk geen 720p resolutie haal . Standaard vind ikzelf het beeld te donker en heb dan het volgende bijgesteld : Brightness : het maximale Contrast : het maximale Saturation : iets meer dan de helft Zo is het een enorm verschil tegenover de standaard instellingen en vind ik het persoonlijk beter spelen . Misschien een goede tip voor diegene die het beeld ook te donker hebben staan . Reageren
Jozz Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb hem zelf ook zo staan, scheelt inderdaad een hele hele hoop Reageren
gtamaniac Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ook een tip, zet zo mogelijk 100hz uit. 100hz sucs met games is niet normaal. Reageren
danielb Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 je kan ook het contrast en helderheid van je tv omhooggooien als dit nog niet genoeg is Reageren
thug Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 er zijn veel mensen met dit probleem dus. ik heb ook de contrast verandert het maakt een hoop verschil en zeker snachts is het soms niet normaal donker. Reageren
kooskansloos Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik heb de helderheid en contrast ook beide op maximaal gezet. Anders kan je (met name onder bruggen in de schaduw en in het donker) op sommige plekken niet zoveel zien. Reageren
PSP Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 had net hetzelfde probleem en heb ook net hetzelfde gedaan Reageren
steintje Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 wat betekent het derde balklje dan bij display Reageren
tweakers Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 dat is de verzadiging van de kleuren, hele felle of minder fellere kleuren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.