Jump to content

Plot-Keuze

83 leden hebben gestemd

1. 1. Welke koos jij?

• Dwayne
      18
    • Playboy X
      53

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien ik in de titel al heb neergezet dat dit om een spoiler gaat, typ ik dit gewoon normaal.

Maar: net de keuze gehad, Playboy X of Dwayne killen. Zelf koos ik Dwayne, omdat ik simpelweg dacht dat Playboy me meer geld op zou geven, en ik kreeg ook meteen 25000 nadat ik hem koud had gemaakt. Ik heb zelf het gevoel dat dit nog wel eens een belangrijke keuze voor het verdere verloop van het spel kan zijn,al weet ik zeker dat er belangrijkere zullen komen. Maargoed: wie hebben jullie vermoord? en waarom? en wat denken jullie dat dit voor verdere invloed zal hebben op het verhaal?

(weet je het antwoord op de laatste vraag al, zet het dan in spoiler neer)

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

9

• Dwayne Forge

4

• Thug_NL

2

• sven311

2

Geplaatst:

ik ga playboy X killen,dwayne heeft wel een functie in het spel,playboy niet=>"Dwayne's likes: Strip clubs, eating, drinking, shows, bowling. Friendship special ability is unlocked at 60%. Special Ability: Call him for a car full of gang members. They follow you. "

.... :puh:

Geplaatst:
ik ga playboy X killen,dwayne heeft wel een functie in het spel,playboy niet=>"Dwayne's likes: Strip clubs, eating, drinking, shows, bowling. Friendship special ability is unlocked at 60%. Special Ability: Call him for a car full of gang members. They follow you. "

.... :puh:

als ik mag spoileren:

Je moet playboy X killen, als je dwayne kilt krijg je een telefoontje van Playbox X dat je het niet had moeten doen en hij je nooit meer wil zien

Als je Playbox X kilt krijg je een telefoontje van Dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van Playboy X[/font]

Geplaatst: (bewerkt)
als ik mag spoileren:

Je moet playboy X killen, als je dwayne kilt krijg je een telefoontje van Playbox X dat je het niet had moeten doen en hij je nooit meer wil zien

Als je Playbox X kilt krijg je een telefoontje van Dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van Playboy X[/font]

Zit er nog 1 voordeel aan dat ik het spel pas 3 dagen later krijg door tnt, dat ik tenminste weet wie ik moet killen want als ik dit niet wist zou ik dwayne kille want vind hem dom..

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
als ik mag spoileren:

Zit er nog 1 voordeel aan dat ik het spel pas 3 dagen later krijg door tnt, dat ik tenminste weet wie ik moet killen want als ik dit niet wist zou ik dwayne kille want vind hem dom..

Dat huis.

Geplaatst:
als ik mag spoileren:

Dat huis.

Maar op hoeveel procent moet je 1 v/d 2 killen?

ik heb nu 29.76% fzo :puh:

grtz

Geplaatst:
Ik ga Playboy X killen. 't is een klootzak.

Inderdaad Dwayne is altijd aardig tegen Niko.

Geplaatst:

er is een missie waarbij je kan kiezen tussen het vermoorden van playboy x of dwayne. Wie heb jij vermoord? Zijn er nog verschillen tussen de uitkomst?

Geplaatst:

Ik heb playboy x vermoord. Hij deed alles om geld en Dwayne is al door iedereen verraden, zelfs door Playboy dus die kon wel wat hulp gebruiken. Bleek de juiste beslissing (reden te lezen in de spoilers van andere)

Geplaatst:
er is een missie waarbij je kan kiezen tussen het vermoorden van playboy x of dwayne. Wie heb jij vermoord? Zijn er nog verschillen tussen de uitkomst?

Dit topic bestaat al, en staat een plekje onderaan.

Volgende keer zoekfunctie plz.

Ontopic: Geen beide, ben nog niet zo ver.

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...