Jump to content

Plot-Keuze


hugootje

  

83 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke koos jij?

    • Dwayne
      18
    • Playboy X
      53


Recommended Posts

Moet je kiezen?? Moeilijk dan maar ik laat me niet vermoorden maar ik was de mentor van Playboy X dus word moeilijk maar ik laat Me zelf leven ik vermoord geen van beiden ik laat ze ontsnappen.

Maar het klikt goed tussen Dwayne en Niko dus pak Playboy X maar hihi. Geen vrienden afmaken.

Bewerkt: door Dwayne Forge
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    9

  • Dwayne Forge

    4

  • Thug_NL

    2

  • sven311

    2

Playboy

Je moet playboy killen, als je Dwayne kilt krijg je een telefoontje van playboy waarin hij zegt dat hij je niet meer wil zien en dat je een ice clod killer bent

Als je playboy kilt krijg je een telefoontje van dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van playboy[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Playboy

Je moet playboy killen, als je Dwayne kilt krijg je een telefoontje van playboy waarin hij zegt dat hij je niet meer wil zien en dat je een ice clod killer bent

Als je playboy kilt krijg je een telefoontje van dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van playboy[/font]

Shiiittt, heb ik weer :duh:

Ik had Dwayne gekillt.

Link to comment
Delen op andere websites

Playboy

Je moet playboy killen, als je Dwayne kilt krijg je een telefoontje van playboy waarin hij zegt dat hij je niet meer wil zien en dat je een ice clod killer bent

Als je playboy kilt krijg je een telefoontje van dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van playboy[/font]

Shiiittt, heb ik weer :duh:

Ik had Dwayne gekillt.

Hey wil jij mn savegame?? Als ik daar precies ben dat ik moet kiezen op die missie save ik hem en geef ik het aan je ??oke???Ik gebruik geen cheats en ga niet met die politie Michelle uit.

Bewerkt: door Dwayne Forge
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen contact met Dwayne,maar als ik naar de posts hierboven kijk lijkt het me verstandiger om Playboy te killen :).En een vraagje.Zijn ze allebei even moeilijk te killen of is de ander moeilijker?

Bewerkt: door Gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel nog niet maar ik vond PlayboyX juist zo'n supergozer in dat trailertje _O_ . Vind het wel weird dat je moet kiezen want zo zijn er 2 verschillende story-line's in het spel. Damn GTA IV _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...