Dwayne Forge Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Moet je kiezen?? Moeilijk dan maar ik laat me niet vermoorden maar ik was de mentor van Playboy X dus word moeilijk maar ik laat Me zelf leven ik vermoord geen van beiden ik laat ze ontsnappen. Maar het klikt goed tussen Dwayne en Niko dus pak Playboy X maar hihi. Geen vrienden afmaken. Bewerkt: 1 mei 2008 door Dwayne Forge Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Niko herkende zichzelf in Dwayne, dus heb ik Playboy afgemaakt. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb gekozen voor Dwayne. Ik vond X al irritant vanaf het moment dat ik hem zag en Dwayne leek me wel oke. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik heb dwayne vermoord ik vindt playboy x veel mooier Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik heb dwayne vermoord ik vindt playboy x veel mooiersrry cooler en de edit deeed het niet bij mij Reageren
Thug_NL Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Playboy Je moet playboy killen, als je Dwayne kilt krijg je een telefoontje van playboy waarin hij zegt dat hij je niet meer wil zien en dat je een ice clod killer bent Als je playboy kilt krijg je een telefoontje van dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van playboy[/font] Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 PlayboyJe moet playboy killen, als je Dwayne kilt krijg je een telefoontje van playboy waarin hij zegt dat hij je niet meer wil zien en dat je een ice clod killer bent Als je playboy kilt krijg je een telefoontje van dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van playboy[/font] Shiiittt, heb ik weer Ik had Dwayne gekillt. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Toch handig dat ik nog niet bij deze missie ben!! Nu zie ik wat voor invloed het heeft Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) PlayboyJe moet playboy killen, als je Dwayne kilt krijg je een telefoontje van playboy waarin hij zegt dat hij je niet meer wil zien en dat je een ice clod killer bent Als je playboy kilt krijg je een telefoontje van dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van playboy[/font] Shiiittt, heb ik weer Ik had Dwayne gekillt. Hey wil jij mn savegame?? Als ik daar precies ben dat ik moet kiezen op die missie save ik hem en geef ik het aan je ??oke???Ik gebruik geen cheats en ga niet met die politie Michelle uit. Bewerkt: 1 mei 2008 door Dwayne Forge Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Nog een paar missies denk, krijg je Dwayne zijn huis als je hem kilt of niet? Nee, jammer genoeg niet. Reageren
Gino99 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ik heb nog geen contact met Dwayne,maar als ik naar de posts hierboven kijk lijkt het me verstandiger om Playboy te killen .En een vraagje.Zijn ze allebei even moeilijk te killen of is de ander moeilijker? Bewerkt: 1 mei 2008 door Gino99 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Je krijgt maar van beide een paar missies, dus jammer dat je ze niet allebei kan afknallen. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb het spel nog niet maar ik vond PlayboyX juist zo'n supergozer in dat trailertje . Vind het wel weird dat je moet kiezen want zo zijn er 2 verschillende story-line's in het spel. Damn GTA IV Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Als je Dwayne kilt krijg je weer geld, $ 25.000 ofzo. Maar wat boeit dat? Kort daarna moet je toch bankoveral doen, krijg je $ 250.000 als beloning. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Nico kilt mij niet hij is een goeie vriend. Nico heeft gekozen om Playboy x te doden en daarmee mij ongedeerd te laten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.