PetitPierreIV Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Goeie grap hierboven: NOT! Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Goeie grap hierboven: NOT! Grap ?? waar heb je het over wat ik zeg is waar kijk maar naar. Reageren
Berik Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 IK vind Playboy X maar een mongo.... hij denkt dat ie een mega gangster is maar dat issie niet de sul! Dwayne is daarentegen gewoon cool en beetje zielig.. heeft alles al verloren en is bedrogen door zelfs de kakkerlakken in zijn huis:p Reageren
basvw13 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 er is een missie waarbij je kan kiezen tussen het vermoorden van playboy x of dwayne. Wie heb jij vermoord? Zijn er nog verschillen tussen de uitkomst? welke missie is dat ? Reageren
angie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 hoe heet die missie of wie is de opdracht gever? Reageren
Dastard Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 PlayboyJe moet playboy killen, als je Dwayne kilt krijg je een telefoontje van playboy waarin hij zegt dat hij je niet meer wil zien en dat je een ice clod killer bent Als je playboy kilt krijg je een telefoontje van dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van playboy[/font] Getver Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb dwayne vermoord, maar ik heb wel een huis in manhatten nu Reageren
Jana Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) PlayboyJe moet playboy killen, als je Dwayne kilt krijg je een telefoontje van playboy waarin hij zegt dat hij je niet meer wil zien en dat je een ice clod killer bent Als je playboy kilt krijg je een telefoontje van dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van playboy[/font] Getver ik heb playboy afgeschoten kreeg zijn crib maar geen cash mrja liked dwayne more dus bye show off Bewerkt: 3 mei 2008 door Jana Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 hoe heet die missie of wie is de opdracht gever? Via de telefoon krijg je die opdracht. Reageren
Robin B Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 moet je bij playboy x gaan om dwayn vermoorden of moet je bij dwayn om playboyx te vermoorden?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Eerst ga je naar Playboy X, daar krijg je cutscene en vraagt Playboy of Niko Dwayne om wilt leggen. En Dwayne belt via de telefoon of Niko Playboy wilt om leggen. Reageren
freestyla Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb playboy X dood gedaan want dwanye zei dat hij je altijd zou steunen als je playboy dooddeed dus denk ik dat hij je nog hulp zal geven. Reageren
Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 He Wat lees ik net is michelle een politie undercover :O ?? Gr Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb playboy X dood gedaan want dwanye zei dat hij je altijd zou steunen als je playboy dooddeed dus denk ik dat hij je nog hulp zal geven. Hij helpt je nergens meer mee na Playboy's dood, hij belt je geen eens meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.