Rob007 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik wilde eigenlijk Playbox X vermoorden, maar toen zag ik bij stats dat ik bij hem een mission progress van 66.9& had en bij Dwayne al 100%. Toch maar voor Dwayne gekozen en nu heb ik geen save house en alsnog 100% bij Playboy X Reageren
gta dylan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb Dwayne gekilt, je krijgt dan wel $25000 maar voor de rest hoor je niet meer van Playboy. Reageren
Brambor Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Maar je krijgt dus dat huis of $25000? Ik zou eerst Dwayne afknallen, maar heb denk ik liever dat huis.... :l Reageren
gta dylan Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb Dwayne afgeknald en toen heb ik $25000 gekregen maar ik moest die crib nie hebben Reageren
freestyla Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 HeWat lees ik net is michelle een politie undercover :O ?? Gr lag er dik op had ik al door toen je in haar huis kwam in het begin want ze had allemaal nieve meubels en vroeg altijd naar wat niko deed Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ben overnieuw in GTA IV, nu ga ik Dwayne en Derrick afknallen, en voor de deal kiezen op het einde van GTA IV. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik had veel gedaan met playboy en hij leek me wel oke. Dwayne kwam een beetje onserieus over en overspannen alsof hij niet meer wilde leven. Dat is denk ik ook de opzet van die missie. Zowat iedereen denkt. "Die Dwayne ken ik pas net en Playboy doe ik al lang missies mee, dus ik kill Dwayne" , Dat deed ik dus ook en kreeg 25,000 $ en niks van Playboy meer gehoord. Achteraf beter Playboy moeten omleggen!! Ciao Reageren
Rob007 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) dus ik kill Dwayne" , Dat deed ik dus ook en kreeg 25,000 $ en niks van Playboy meer gehoord. Achteraf beter Playboy moeten omleggen!! Daarnaast kan je Dwayne opbellen als het een goede vriend van je is, en dan schijnt hij wat gangmembers naar je toe te sturen. (Ergens gelezen, weet het niet zeker... zelf ook Dwayne gekilled! ) Bewerkt: 4 mei 2008 door Rob007 Reageren
Nissan Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Ik heb ff de guide gelezen over de verschillen van playboy en Dwayne. Waarom ik Dwayne om zou leggen: Geen reden, aardige vent. Playboy: 't is een lul. Je krijgt z'n huis. je krijgt Dwayne als vriend. Daarbij: lees m'n sig. Ik ben tegen Crime Bewerkt: 4 mei 2008 door Cuban Gangster Reageren
keesje Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Aangezien ik in de titel al heb neergezet dat dit om een spoiler gaat, typ ik dit gewoon normaal. Maar: net de keuze gehad, Playboy X of Dwayne killen. Zelf koos ik Dwayne, omdat ik simpelweg dacht dat Playboy me meer geld op zou geven, en ik kreeg ook meteen 25000 nadat ik hem koud had gemaakt. Ik heb zelf het gevoel dat dit nog wel eens een belangrijke keuze voor het verdere verloop van het spel kan zijn,al weet ik zeker dat er belangrijkere zullen komen. Maargoed: wie hebben jullie vermoord? en waarom? en wat denken jullie dat dit voor verdere invloed zal hebben op het verhaal? (weet je het antwoord op de laatste vraag al, zet het dan in spoiler neer) Zelf heb ik playboy vermoord... Puur om het feit dat ik dus denk dat ik meer aan dwaye ga hebben ondanks dat ik meer zal gaan verdienen... Reageren
Jok3r Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Je kan het beste 'Playbox X' ombrengen, -Je kan leuke dingen doen met Dwayne -Je krijgt een 'Backup Functie' in je Telefoon bij 'Dwayne', die stuurt je 2 gastjes op in random auto's. Die volgen jou met hun auto (als je nog niet uitgestapt bent), en anders te voet of stappen in/ knallen er op los etc. -Nieuw huis, met mooi dakterras. -Nieuw outfit, namelijk het GTA 3 outfit , zwarte jas met pisgroen kleurige broek. Dus KILL DIE NEP GANGSTER - > PLAYBOY Reageren
Makoez Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik heb Dwayne vermoord,hij liep altijd maar te klagen dat alles zo slecht was sinds hij uit de bak is. En dat hij er maar een eind aan moest maken. Dus dat heb ik maar even voor hem gedaan. Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 vermoord playboy X heb ik ook gedaan en heb huis nu waarom moet je dwayne vermoorden die heeft je toch niks gedaan en playboy X is maar een junkie dus doei playboy Reageren
basvw13 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 wanneer krijg je dat telefoontje wanneer je een van die twee mag killen ? Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 wanneer krijg je dat telefoontje wanneer je een van die twee mag killen ? the hollands play of zo iets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.