Jump to content

Niko's Handschoenen


hugootje

Recommended Posts

Waar zijn ze? Hij heeft ze op de helft van alle screens zowat aan, en nu lijkt het erop dat ze niet in het spel zitten? Ik vond die fingerless dingen er persoonlijk wel hitmen/slavic uitzien. Vind het zelf ook best jammer als blijkt dat ze er niet inzitten dus.. Is dit iemand anders al opgevallen of heeft iemand ze misschien al gevonden?

Link to comment
Delen op andere websites

Waar zijn ze? Hij heeft ze op de helft van alle screens zowat aan, en nu lijkt het erop dat ze niet in het spel zitten? Ik vond die fingerless dingen er persoonlijk wel hitmen/slavic uitzien. Vind het zelf ook best jammer als blijkt dat ze er niet inzitten dus.. Is dit iemand anders al opgevallen of heeft iemand ze misschien al gevonden?

Misschien komt het later in het spel, misschien niet.... Misschien om een of andere reden eruit gehaald vanwege een ernstige bug ofzo... Het is net als met z'n baardje. Kan je ook niet veranderen (denk ik), maar toch zie je het op de screens steeds anders net als z'n haar.Wat je toen zag in de screens, waren prototypen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...