vetdevilNL Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Ok gisteren toen ik beetje aan het rond rijden was reed ik door het park tegen over de internet shop. In midden van het park is een klein pleintje met een podium er op op de podium op 1 van de leuning zit een duif met een red glow onder hem eerst dacht ik mm funny toen beetje met mes op em in hakken ging niet dood daarna maar met shotgun ff proberen en boom ja hoor duifje dood. Ook kreeg ik in het beeld tezien 1 of 199 flying rats of libert city kill(of zo iets) check het zelf maar uit weet ok niet zeker of het onder easteregg valt of bij de 100% compleet list voor GTA4 ps als het onder de 100% list valt kan het mischien een sticky worden en meer ppl die van dit soort dingen tegen komen het er dan bij kunnen zetten. >>> Door SummerBase: Een sticky maken van elk topic wat te maken heeft met het behalen van de 100% is wat mij betreft niet nodig. Dit is trouwens geen Easter Egg, maar een missie, verplaatst naar IV: Missie hulp dus. <<< gamers tag vetdevilNL xbox360 (sorry als er 30000 spelfouten in zitten dislexia is bagger met typen) Bewerkt: 1 mei 2008 door SummerBase Reageren
Jozz Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 het is geen easter egg,, maar het is wel grappig Reageren
Swiggers Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Dit is absoluut geen Easter Egg, dit is alleen een soort van 'Challenge'. Als je alle 200 duifen hebt dood geschoten, heb je iets vrijgespeeld. Wat is nog niet bekend. Bewerkt: 30 april 2008 door swiggers Reageren
Busenitz Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Ik zag op een webpagina dat je een helikopter met rockets kreeg als je 200/200 hebt... http://www.cheatcc.com/xbox360/grandthefta...heatscodes.html Als je de locatie's wilt weten van alle duiven, dan moet je naar een cyber café gaan en www.whattheydonotwantyoutoknow.com intikken als URL, hier staan de locatie's normaal gezien op. En ook nog van andere dingen: bv. wapens, ... Ik weet dat hier al een topic over bestaat, maar ik wou dit toch even vermelden. Bewerkt: 30 april 2008 door Busenitz Reageren
Bierkameel Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 heeft er iemand een screenshot hiervan ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) heeft er iemand een screenshot hiervan ? Bedoel je van een kaart met alle Flying Rats op? Deze kan je hier op WikiGTA vinden. Edit: Dit bedoelde je waarschijnlijk niet. Ik had over het topic heen gelezen. Bewerkt: 1 mei 2008 door Hanneswasco Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Het zijn 200 duiven. Als je hem doodschieten dan zal -1 dus nog 199 duiven. Ik weet nog van duif op achtbaan. Reageren
distefano Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 er zit er ook een op het balkon van happiness statue op het balkon van da vrijheidsbeeld dus Reageren
justinW Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 dit is absoluut WEL een easter egg, ik heb OPM magazine en daarin stond in een hands on, dat dat een easter egg is!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.