Rullez Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Elke andere GTA had het ook dus forum GTA IV ook niet. Let er wel op dat dit alleen voor de PS3 is of er een 360 savegame komt weet ik niet. Iedereen mag meedoen alleen moet jij je wel aan bepaalde regels houden. Geef geen onnodig geld uit. Laat jezelf niet expres dood gaan of oppakken. Cheat niet Maximaal 1 savegame achter mekaar. Tenzij er 24:00 uur voorbij zijn. Veel regels zijn het niet maar houd je er wel gewoon aan. Dan gaan we nu verder over hoe je mee doet. Je doet mee door in dit topic een bericht te plaatsen met het volgende erin. "Ik doe de volgende missie wel" Als jij hem dan heb gehaald edit jij je post met daarin het volgende lijstje: [b]Naam Missie[/b]: [b]Beloning[/b]: [b]Extra's[/b]: [b]Savegame[/b]: En dan ben jij klaar dan moet je dus wachten tot dat iemand anders verder gaat en dan mag jij weer. Naam Missie: The Cousins Bellic Beloning: - Extra's: Ik heb alvast de eerste missie gedaan. Savegame: Veel plezier!! Bewerkt: 2 mei 2008 door SummerBase Reageren
Rullez Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) De 24:00 uur zijn voorbij dus mag ik weer een missie doen. Verwacht die van mij maar snel tenzij ik moet gaan eten dan zal het ongv. een uurtje duren. Naam Missie: It's Your Call Beloning: $55 Extra's: Niko heeft een mobieltje gekregen. Savegame: Ik wens de volgende veel geluk. Bewerkt: 1 mei 2008 door Rullez Reageren
Rullez Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nou ik denk dat ik het beter 'De Rullez savegame' kan gaan noemen. Ik doe de volgende wel weer. Naam Missie: Three's a Crowd Beloning: - Extra's: Ik moest 2 vrouwen ophalen van het station. Een van die vrouwen zij iets over mijn kleren dus moest ik nieuwe kleren kopen in de missie. En er is nu overigens een mogelijkheid om met Michelle te gaan date. Savegame: Reageren
Woetsha Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) En er is nu overigens een mogelijkheid om met Michelle te gaan date.Je moet eerst de missie "First Date" voltooien alvorens je met Michelle kan date.Naam Missie: First Date Beloning: / Extra's: Je kan vanaf nu daten met Michelle en je hebt een nieuwe missie met Roman. Savegame: [Download verwijderd] Bewerkt: 23 augustus 2008 door Woetsha Reageren
Rullez Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Naam Missie: Bleed Out Beloning: De beloning weet ik niet precies, maar we hebben nu totaal $81. Extra's: Ik heb een mes van iemand opgepakt. Savegame: Bewerkt: 3 mei 2008 door Rullez Reageren
Rullez Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Naam Missie: Easy Fare Beloning: - Extra's: Je kan nu missies gaan doen bij Vlad. Savegame: Bewerkt: 6 mei 2008 door Rullez Reageren
mdgNL Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik snap dit niet helemaal, dus jij gaat iedere missie die je hebt gedaan op een usb zetten en ter download neer zetten Reageren
Woetsha Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Ik snap dit niet helemaal, dus jij gaat iedere missie die je hebt gedaan op een usb zetten en ter download neer zettenDe bedoeling is dat de leden van GTAForum samen GTA IV storyline uitspelen. En dit doen ze dan door een missie te voltooien en de savegame hier te plaatsen, dus Rullez begon hier met een savegame en dan gaat iemand anders de savegame downloaden en de volgende missie halen, hij plaatst het dan weer hier en dan haalt iemand anders de volgende missie en zo verder tot dat alle missies gedaan zijn. Bewerkt: 8 mei 2008 door Woetsha Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Naam Missie: Bull in a China Shop Beloning: $50 Extra's: Vlad heeft gebeld dat we terug kunnen komen voor meer missies Savegame: In de bijlage PS3.rar Reageren
GTA Monster Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Om dit topic een nieuw leven in te blazen, hier een savegame: Naam Missie: Hung Out To Dry Beloning: $100 Extra: Vlad heeft gebeld voor nieuwe missies (2 te gaan) Ik heb jammer genoeg $7 aan de Taxi uitgegeven omdat het een eindje rijden was.. Save Game: Klik hier - Hung Out To Dry Reageren
Rullez Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Naam Missie: Clean Getaway Beloning:115 Extra's:Voor de heer boven mij upload de savegame voortaan gewoon op het GTAForum.nl. En ik ben even wezen drinken met Roman. Savegame: Bewerkt: 17 augustus 2008 door Rullez Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik doe deze savegame wel om weer eens wat leven in de brouwerij te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.