djrodney Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Waar en hoe kan je een bankaccount krijgen? en wnneer kan je wel/niet je kofferbak openen? Reageren
freestyla Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Waar en hoe kan je een bankaccount krijgen?en wnneer kan je wel/niet je kofferbak openen? Ik denk dat je er van zelf een hebt een bankaccount want ik heb daar niets voorgedaan en als ik naar een atm ging stond er evenveel geld op die account als het geld dat ik gewoon al verdiend had. Reageren
tmffirework Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 volgens mij heb je je pinpas nog niet van het begin. Want ik kan nog niet pinnen Reageren
rgeers01 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hoe open je een kofferbak op PS3? Het lukt me steeds niet... Reageren
DeKale Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken. Reageren
djrodney Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken. wat is een atm? Reageren
koba_nochi Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken. wat is een atm? At The Moment Reageren
djrodney Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken. wat is een atm? At The Moment Wie weet wat ATM betekent??? Reageren
SWYV Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ATM is een soort ingame bank naam Reageren
RoL0 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken. wat is een atm? At The Moment Wie weet wat ATM betekent??? Zo'n pinautomaat toch? EDIT: waarom is iedereen me toch voor? Bewerkt: 30 april 2008 door RoL0 Reageren
djrodney Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ATM is een soort ingame bank naam En waar is die in GTA IV? Reageren
Brambor Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) ATM is een soort ingame bank naam Da's gewoon de engelse naam voor pinautomaat, niet alleen ingame (niet dat het iets uitmaakt, maarja) Volgens mij zit dat niet in het spel, of wel? Waarvoor zou je het dan nodig hebben? Bewerkt: 30 april 2008 door Brambor Reageren
djrodney Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ATM is een soort ingame bank naam Da's gewoon de engelse naam voor pinautomaat, niet alleen ingame (niet dat het iets uitmaakt, maarja) Volgens mij zit dat niet in het spel, of wel? Waarvoor zou je het dan nodig hebben? om bij je bankaccount te kunnen komen Reageren
DeKale Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Het zit op verschillende plekken door Liberty City. Veel nut heeft het niet, want je kan geen geld van of naar je rekening sturen, alleen zien hoeveel geld je bezit. (Bij mij reeds 400.000) Reageren
Jovatov Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Achterbak kan je zover ik weet niet open doen, alleen bij bepaalde missies kan hij open, maar verder niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.