Jump to content

Bankaccount? Kofferbak?

Recommended Posts

Geplaatst:
Het zit op verschillende plekken door Liberty City. Veel nut heeft het niet, want je kan geen geld van of naar je rekening sturen, alleen zien hoeveel geld je bezit. (Bij mij reeds 400.000)

noem die plek eens waar dt kan dan

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• djrodney

7

• DeKale

5

• Jovatov

2

• freestyla

1

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Het zit op verschillende plekken door Liberty City. Veel nut heeft het niet, want je kan geen geld van of naar je rekening sturen, alleen zien hoeveel geld je bezit. (Bij mij reeds 400.000)

Als je gewoon rondrijdt vind je er vanzelf één, net als in Amerika zit er zo'n beetje in elke straat wel een pinautomaat/ATM, alleen zoals DeKale al zei, je hebt er bar weinig aan.

Geplaatst:

Onder andere voor de deur bij je safehouse in Bohan. Ga nu zelf maar iets ontdekken :tu:

Geplaatst:

kan je toch ook zien als je geld van de grond afraapt.

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad, dat benadrukt nog eens de nutteloze optie van die pinautomaat.

Enige waar het wel goed voor was, vooral in het begin, was om mensen neer te meppen als ze net bij die automaat hebben gestaan. Levert wel wat zakgeld op.

Bewerkt: door DeKale
Geplaatst:

Enige waar het wel goed voor was, vooral in het begin, was om mensen neer te meppen als ze net bij die automaat hebben gestaan. Levert wel wat zakgeld op.

oke, ik heb m nu gevonden maar op wikigta stond dt je je geld kwijtraakt als je doodgaat en je dus je geld op de bank moet zetten

Geplaatst:

Ik denk dat je een beetje kwijtraakt (aangezien je niet een ziekteverzekering hebt) alles is denk ik te overdreven... Maar als je nog maar net begint heb je ook maar weinig en dan raak je waarschijnlijk alles kwijt...

Geplaatst:

Ik heb zelf mijn bankaccount nog niet bekeken ofzo, maar ik hoorde wel dat je later in het spel de optie 'je kofferbak open maken' nog kan vrijspelen, of terwijl je moet dat nog leren. Ik denk dat je dat over een tijdje zelf kan doen.

Geplaatst:
Achterbak kan je zover ik weet niet open doen, alleen bij bepaalde missies kan hij open, maar verder niet.

je kon hem toch gewoon openmaken?

Geplaatst:

oke, ik heb m nu gevonden maar op wikigta stond dt je je geld kwijtraakt als je doodgaat en je dus je geld op de bank moet zetten

Inderdaad. Ik vind het wel jammer dat dat er niet inzit. Ik zag wel dat je erop kon kijken maar verder niks.

Dus dat je er wat op kon zetten hebben ze er misschien afgehaalt.

Geplaatst:
Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken.

wat is een atm?

At The Moment ^_^:cya:

Automated Teller Machine, is de echte naam voor zo'n ding :D

Geplaatst:

Wapens , troep en LIJKEN natuurlijk :puh:

Komt er politie langs rijden snel lijk in kofferbak doen en dumpen in het water :D

Geplaatst:

Volgens mij moet je het nog unlocken, die kofferbak-open-skill.

Net zoals je in het begin nog geen taxi kan roepen(fluiten), dacht ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...