Jump to content

Probleem met MP


ScarPacino

Recommended Posts

Ik haal mijn mobiel tevoorschijn, en kies multiplayer en dan staat er can't connect to the game server.

Ik heb draadloos netwerk en heb een psNetwork account gemaakt.

Kan iemand mij helpen ofzo. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal mijn mobiel tevoorschijn, en kies multiplayer en dan staat er can't connect to the game server.

Ik heb draadloos netwerk en heb een psNetwork account gemaakt.

Kan iemand mij helpen ofzo. :duh:

Koop een 360

Nee geintje kon het niet laten want ik heb nog geen 1 probleempje met online gehad(op 360)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal mijn mobiel tevoorschijn, en kies multiplayer en dan staat er can't connect to the game server.

Ik heb draadloos netwerk en heb een psNetwork account gemaakt.

Kan iemand mij helpen ofzo. :duh:

ik had het zelfde, ik probeerde het opnieuw en toen ging het gewoon misschien een paar keer opnieuw proberen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal mijn mobiel tevoorschijn, en kies multiplayer en dan staat er can't connect to the game server.

Ik heb draadloos netwerk en heb een psNetwork account gemaakt.

Kan iemand mij helpen ofzo. :duh:

ik had het zelfde, ik probeerde het opnieuw en toen ging het gewoon misschien een paar keer opnieuw proberen ?

Ach ik heb al 1 dag Probs met Inloggen van MP :)... ben weer back on Cod4 gegaan :).. kijk volgende week wel weer ofso :D

Link to comment
Delen op andere websites

las op mm een game site dacht gamez.com of de PU site niet zeker maar er zijn wat probs met de gta4 server voor ps3

hoop dat ze het snel fixen voor de ps3 ppl xbox360 had er ook last van maar dat werd gisteren all gefix rond 23:50 of zo ach ja ff wachten het komt van zelf wel en de single player heb je ook nog wel je hander vol aan voor tijdje :D

Link to comment
Delen op andere websites

las op mm een game site dacht gamez.com of de PU site niet zeker maar er zijn wat probs met de gta4 server voor ps3

hoop dat ze het snel fixen voor de ps3 ppl xbox360 had er ook last van maar dat werd gisteren all gefix rond 23:50 of zo ach ja ff wachten het komt van zelf wel en de single player heb je ook nog wel je hander vol aan voor tijdje :D

Pff .. ik koop het spel voor de Multi Player :S.. en dan krijg je dit Gek..... :D goedkope troep is dat Rockstar .. zoveel geld verdienen en dan nog een Ka Uu Tee server hebben!.. Well Played ..

Link to comment
Delen op andere websites

las op mm een game site dacht gamez.com of de PU site niet zeker maar er zijn wat probs met de gta4 server voor ps3

hoop dat ze het snel fixen voor de ps3 ppl xbox360 had er ook last van maar dat werd gisteren all gefix rond 23:50 of zo ach ja ff wachten het komt van zelf wel en de single player heb je ook nog wel je hander vol aan voor tijdje :D

Pff .. ik koop het spel voor de Multi Player :S.. en dan krijg je dit Gek..... :D goedkope troep is dat Rockstar .. zoveel geld verdienen en dan nog een Ka Uu Tee server hebben!.. Well Played ..

Vind je 100Miljoen wijnig ?????

Link to comment
Delen op andere websites

las op mm een game site dacht gamez.com of de PU site niet zeker maar er zijn wat probs met de gta4 server voor ps3

hoop dat ze het snel fixen voor de ps3 ppl xbox360 had er ook last van maar dat werd gisteren all gefix rond 23:50 of zo ach ja ff wachten het komt van zelf wel en de single player heb je ook nog wel je hander vol aan voor tijdje :D

Pff .. ik koop het spel voor de Multi Player :S.. en dan krijg je dit Gek..... :D goedkope troep is dat Rockstar .. zoveel geld verdienen en dan nog een Ka Uu Tee server hebben!.. Well Played ..

Precies! Dit hadden ze gewoon op voorhand moeten weten. Ze zijn stinkend rijk geworden met hun GTA serie maar blijkbaar is het teveel gevraagd om een goede server te gebruiken.

Ik heb het spel voornamelijk voor de multiplayer gekocht, en dat is dus balen dat je niet online kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer al de hele dag online te gaan, maar er blijft maar staan dat er geen contact gemaakt kan worden met de server en dat ik het later nog eens moet proberen! Het is dat de singleplayer zo gruwelijk vet is...

Link to comment
Delen op andere websites

en heb ik er weer last van de hele dag al eigenlijk. multi-player mods van GTA zijn gewoon te gek maar moet er natuurlijk wel opkunnen. n dat rockstar goedkope troep lever, nee

100.000.000 euro gekost

honderen mensen hebben meegewerkt

en in totaal zijn er 100.000 foto's van New York genomen om het op elkaar te laten lijken.

goedkope troep?.... ja ik ben het met je eens dat ze dit probleem van te voren hadden kunnen zien aankomen.

maar ben wel blij dat ik geen 360 heb, want om nou 60 eury te spenderen p.j. ( ik geef toe wel beteren kwaliteit maar dat komt nog wel bij PSN).

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zijn de servers vol?

Werktie bij men, NU!?

Eerste post, hallo allemaal! (waar moet je je ergens voorstellen?)

Bij mij werkt de multi player nu weer, de hele dag geprobeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...