WALLAH Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik heb zo'n mod geinstallerd genaamd noobmode 2.0 van gtaforum ^^ maar dan uninstall ik em weer met de noobmode 2.0 uninstaller maar dan kan ik geen sa : mp spelen want dan crasht ie halverwege en soms krijg ik ook een wit beeld kan iemand mij helpen ? . Alvast bedankt , mvg WALLAH Reageren
tjoef Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Probeer n00bmode eens terug te instaleren en dan SA:MP te spelen. Ik heb ook die n00bmode EN SA:MP en ik heb nog geen problemen gehad. Reageren
WALLAH Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Probeer n00bmode eens terug te instaleren en dan SA:MP te spelen.Ik heb ook die n00bmode EN SA:MP en ik heb nog geen problemen gehad. het lukt niet :S nog meer oplossingen? thx Reageren
theelen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ik weet wat dat witte scherm is bij het laden. heb ik ook wel eens als me pc effe sloom is dat witte scherm is dat de plaatjes die je onder het laden te zien krijgt op zijn dus dan verschijnt er een wit scherm onder het laden maar het laad balkje blijft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.