Shifty_93 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Heey, als ik online ga, of probeer dan kies ik een game waar ik aan mee wil doen. maar dan word ik elke keer de host van die game. hoe kan ik gewoon mee doen zonder elke keer een nieuwe game te starten? MVG Shifty Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 niemand?? >>> Door SummerBase: Even wat meer geduld tonen kan geen kwaad neem ik aan?<<< Reageren
FistOfFury Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 niemand?? der zijn te weinig mensen online op de Ps3 ... en of de Server is gewoon Fukked up ;D .. denk persoonlijk het laatste ;D Reageren
Hayte Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 je moet quick match doen, en niet custom heb het 1 keer uit kunnen proberen ^^ Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 je moet quick match doen, en niet custom heb het 1 keer uit kunnen proberen ^^ ooow,, dat zal het dan wel zijn denk ik kan het ook zo zijn als er niemand online is dat je dan automatisch de host word? Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 weinig kans dat er niemand online is... denk aan n overbezetting... Reageren
graigje Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 je moet quick match doen, en niet custom heb het 1 keer uit kunnen proberen ^^ Hehehe ik kan alleen maar joinen. Zodra ik een Game wil hosten lukt het niet,..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.