RealMasterRik Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ga naar een internetcafe, typ daar in www.whattheydonotwantyoutoknow.com (Let op do not, niet don't) en daar vind maps met alle locaties van stunts, health, auto's, armor, wapens, duiven en meer! Erg handig! Reageren
gta-vct Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ga naar een internetcafe, typ daar in www.whattheydonotwantyoutoknow.com (Let op do not, niet don't) en daar vind maps met alle locaties van stunts, health, auto's, armor, wapens, duiven en meer! Erg handig! wat is dit voorn site?? is gewoon een zoekmachine, heb ik nu rotzooi op mun PC??? Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hij bedoelt in het spel Juist, ga naar tw@. Erg handig en als iemand screens kan maken gaat het nog sneller dan hoef je niet steeds naar dat internetcafe. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 whaha, Handig, bedankt voor de Tip Reageren
DeKale Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Als je op die pagina's naar beneden scrollt zie je 'reacties'. Hilarious! Reageren
Hackman Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hoe heb je dat ontdekt? Trouwens wel vet dat je dat hebt gevonden Reageren
rdesigntk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Vet, hoef ik niet elke keer als ik een snel autootje zoek naar Wikigta.nl! Gewoon even naar de Tw@ Echt cool dat je zoveel dingen kan, internetten en bowlen etc.! Reageren
Gino99 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Moet www. ervoor?.Want bij mij werkt hij namelijk niet Reageren
DeKale Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Moet www. ervoor?.Want bij mij werkt hij namelijk niet Ja, 'www.' moet er gewoon voor. Reageren
PatrickW Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Voor dit soort maps kun je op internet gewoon terecht op onze wikiGTA. Reageren
Jozz Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ingame is het misschien makkelijker om daar een kaart te bekijken Reageren
ErnstJ Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Je kan jammer genoeg alleen niet zien welke autos of wapens er staan/liggen. Of ik moet iets fout doen. Reageren
Iscariah Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ga naar een internetcafe, typ daar in www.whattheydonotwantyoutoknow.com (Let op do not, niet don't) en daar vind maps met alle locaties van stunts, health, auto's, armor, wapens, duiven en meer! Erg handig! wat is dit voorn site?? is gewoon een zoekmachine, heb ik nu rotzooi op mun PC??? Hahaha! Dat vind ik dan wel weer grappig! Sorry. Succes met je PC opschonen, eventuele hulp haal je hier vandaan: xxx (Geen dank!) >>> Door SummerBase: Geen reclame graag. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.