DeKale Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Voor dit soort maps kun je op internet gewoon terecht op onze wikiGTA. Daar staan geen auto's op. Reageren
Niko-Bellic Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 He Het moet niet in het echt idd, maar hoe kom je erbij een zoek machine? :S bij mij kom ik op de site van Rockstar Wel grappig opzich Gr Reageren
Dexist Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ga naar een internetcafe, typ daar in www.whattheydonotwantyoutoknow.com (Let op do not, niet don't) en daar vind maps met alle locaties van stunts, health, auto's, armor, wapens, duiven en meer! Erg handig! wat is dit voorn site?? is gewoon een zoekmachine, heb ik nu rotzooi op mun PC??? HeHet moet niet in het echt idd, maar hoe kom je erbij een zoek machine? :S bij mij kom ik op de site van Rockstar Wel grappig opzich Gr ik kom ook op de rockstar site maar goed gevonden hoor Reageren
lucasso Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 heel goed gevonde er staan allemaal maps op hier een screen van de homepage van de site Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Vind je der ook Helicopters ( Heb het spel nog niet maar krijg hem misschien wel als rapport goed is :S ) Reageren
johnny_beluci Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Word dit gezien als cheaten in het spel of niet ? Wil het namelijk wel uitspelen zonder te cheaten niet dat ik dan omdat ik naar 1 lullig siteje ga en dan altijd zon cheatmelding krijg Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Dit wordt gezien als cheaten staat bij de cheats en kan je nergens anders vinden dan bij cheats lijsten enz. Reageren
j1mz Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 thnx! hey... lang niet op deze site geweest en ze hebben nu dezelfde emoticons als FTD !! Reageren
JackNL Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Deze site krijg je gewoon toegemailed nadat je hem hebt uitgespeeld. Ik heb de mail ook. Reageren
mdgNL Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Heb je eigenlijk niks aan, ik dacht dat het op je radar kwam te staan Reageren
Nissan Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Voor dit soort maps kun je op internet gewoon terecht op onze wikiGTA. Nee hoor, daar kun je voor goede screens niet terecht. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Dit wordt gezien als cheaten staat bij de cheats en kan je nergens anders vinden dan bij cheats lijsten enz. Nee, word niet gezien als cheaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.