DenkaanHenk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Waneer krijg je een huis in Alconquin? Ik heb alleen een huis in Bohan, of kun je niet 2 of meer huizen hebben? Heb in andere topic dit gelezen, nadat je Playboy X heb gedood. Dus moet eerst the mongolenstorm halen ( wat onmogelijk is ) Bewerkt: 30 april 2008 door DenkaanHenk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BcashGetMoney Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Volgens mij krijg je er wel meer dan 2 Bewerkt: 30 april 2008 door BcashGetMoney Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Alien Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 in alderney zit ook een savehuis je hebt als het goed is 3 savehuizemn zover ik nu ben maar dat i s aardig want je kan met de taxi gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Je hebt een missie waarin Roman wordt gekidnapt. Jij bevrijd hem en hij wil je daarvoor bedanken. Een paar dagen na de bevrijding van Roman krijg je een telefoontje met de melding dat hij een nieuw savehouse voor je heeft als cadautje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Je hebt een missie waarin Roman wordt gekidnapt. Jij bevrijd hem en hij wil je daarvoor bedanken. Een paar dagen na de bevrijding van Roman krijg je een telefoontje met de melding dat hij een nieuw savehouse voor je heeft als cadautje. Inderdaad, hij zei een penthouse. Ik geloofde het niet maar het is een mooi huis; laptop, flatscreen. Alleen geen balkon helaas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Je hebt een missie waarin Roman wordt gekidnapt. Jij bevrijd hem en hij wil je daarvoor bedanken. Een paar dagen na de bevrijding van Roman krijg je een telefoontje met de melding dat hij een nieuw savehouse voor je heeft als cadautje. Inderdaad, hij zei een penthouse. Ik geloofde het niet maar het is een mooi huis; laptop, flatscreen. Alleen geen balkon helaas. Waar licht de laptop dan? Die heb ik nog nergens gezien hoef ik niet de hele tijd naar dat internet cafe. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Bij de keuken heb je aan de voorkant een soort bar en daarop staat een laptop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny1994 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Na de missie ...The Holland Play [spoiler=]Als je tenminste Playboy vermoordt[spoiler=] krijg je een huis in North Holland. En een paar dagen na de kidnapping en bevrijding van Roman krijg je een huis in Middle Park East >>> Door GTA-Sheep: Dank voor je bijdrage maar het topic dateert uit april 2008 en de topicstarter is allang van het forum af. Denk niet dat hij e.e.a. nog zal lezen......Let even op de datums van de topics voordat je reageert <<< Bewerkt: 20 februari 2009 door GTA-Sheep Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts