Jump to content

Huis in Alconquin

DenkaanHenk

Recommended Posts

Waneer krijg je een huis in Alconquin? Ik heb alleen een huis in Bohan, of kun je niet 2 of meer huizen hebben?

Heb in andere topic dit gelezen, nadat je Playboy X heb gedood. Dus moet eerst the mongolenstorm halen ( wat onmogelijk is )

Bewerkt: door DenkaanHenk
Delen op andere websites

Je hebt een missie waarin Roman wordt gekidnapt. Jij bevrijd hem en hij wil je daarvoor bedanken. Een paar dagen na de bevrijding van Roman krijg je een telefoontje met de melding dat hij een nieuw savehouse voor je heeft als cadautje.

Delen op andere websites

Je hebt een missie waarin Roman wordt gekidnapt. Jij bevrijd hem en hij wil je daarvoor bedanken. Een paar dagen na de bevrijding van Roman krijg je een telefoontje met de melding dat hij een nieuw savehouse voor je heeft als cadautje.

Inderdaad, hij zei een penthouse. Ik geloofde het niet maar het is een mooi huis; laptop, flatscreen. Alleen geen balkon helaas.

Delen op andere websites

Inderdaad, hij zei een penthouse. Ik geloofde het niet maar het is een mooi huis; laptop, flatscreen. Alleen geen balkon helaas.

Waar licht de laptop dan? Die heb ik nog nergens gezien hoef ik niet de hele tijd naar dat internet cafe.

Delen op andere websites

• 9 maanden later...

Na de missie ...The Holland Play [spoiler=]Als je tenminste Playboy vermoordt[spoiler=] krijg je een huis in North Holland. En een paar dagen na de kidnapping en bevrijding van Roman krijg je een huis in Middle Park East

>>> Door GTA-Sheep: Dank voor je bijdrage maar het topic dateert uit april 2008 en de topicstarter is allang van het forum af. Denk niet dat hij e.e.a. nog zal lezen......Let even op de datums van de topics voordat je reageert :)<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...