.Timothy Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Zojuist op de radio de reclame 'Babies overnight.com' gehoord, lijkt me dat dit dan ook een parodie is op de reclame in GTA III van Pets overnight.com. Radiozender weet ik zoeven niet te vinden, maar hij is er wel. Ik kan geen screens leveren, omdat die er gewoonweg niet zijn (het is een radioreclame). Reageren
ChiTheDesigner Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Er hangen ook borden van Babies Overnight door Liberty City heen, en ze hebben een bijbehorende website. Het is naar mijn weten inderdaad een parodie op Petsovernight.com. Reageren
denven Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Er hangen ook borden van Babies Overnight door Liberty City heen, en ze hebben een bijbehorende website.Het is naar mijn weten inderdaad een parodie op Petsovernight.com. ga naar een internetcafé en probeer eens die site in te typen? want ik las ook al op dit forum: onderaan een taxi bij de achterkant staat een tel.nummer. die kan je bellen ofzo dus ik denk dat nummers en sites wel een functie hebbe MISSCHIEN WEL EEN GROTE EE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.