Black Vegetable Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Hoi, Laatst installeerde ik nog eens GTA Vice City op mijn PC, maar er is iets met het geluid! Het klinkt nu namelijk alsof alles zich afspeelt in een kerk (alles galmt bedoel ik). De vorige keer gebeurde dit niet. Weet iemand wat ik kan doen? Dank bij voorbaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Uit je bericht kan ik opmaken dat je GTA Vice City al eens eerder hebt geïnstalleerd en er toen niets mee aan de hand was. Is er in de tussentijd iets gebeurd met je geluidskaart, zoals een nieuwe misschien? Zo nee, probeer dan eens het bestandje gta_vc.set te verwijderen uit de map 'Grand Theft Auto Vice City User Files', welke je in 'Mijn Documenten' kunt vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fizzed Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Heb jij toevallig een geluidssysteem van Realtek?? Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar ik kan je de oplossing wel geven als dat zo is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Mischien heeft het te maken met de geluidsinstellingen in je pc. Ik had dat op m'n oude pc ook weleens. Dan hoorde je ook bij de normale windows geluidjes ook galmen. Kijk anders even bij de geluidsinstellingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 kij bij configuratiescherm en dan geluidopties daar kan je je geluid instellen. Greetzzz -GoldWing- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejee Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 je moet options sound en dan alletwee de lijntjes vol doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Zorg er ook voor dat je in het spel GTA: Vice City het geluid op ''Stereo'' staat. Je kunt het vinden bij ''Options''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.