dedeath Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hallo alemaal Ik heb een script en ik heb hem zo gemaakt als je met de auto voor de huis gaat staan dat je dan /autosave en dan de X,Y,Z coords kijgt dus niet al die andere maar ik wil de Angle er bij ivbm de penlv housecars dus wie weet wat er bijgewerkt moet worden of iets weg Dit is de script http://pastebin.com/m2b98f562 Greetz raimon Reageren
nick5556 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dat doe je uiteraard met GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); dan moet je wel new Float:Angle; aanmaken hè Ffkes een vraagje, ik krijg onderhand zoveel kleuren en rotzooi hoe zet je dat in een FS? Reageren
Juwayri Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dat doe je uiteraard met GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); dan moet je wel new Float:Angle; aanmaken hèFfkes een vraagje, ik krijg onderhand zoveel kleuren en rotzooi hoe zet je dat in een FS? Je start een nieuwe FS, je maakt hem helemaal leeg, je kopieert zijn code of een andere of je maakt er zelf een (Als je er zelf een maakt hoef je niet alles te verwijderen) je slaat hem op in de map filterscripts. Je compiled hem. Je zet hem in de server.cfg bij filterscripts. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.