Basssss Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Ik wou eens alle Burglaryhuizen gaan bekijken, zo gezegt, zo gedaan. Alle locaties in de teleporter opgeslagen, ga dus nu kijken. Het gaat gewoon goed totdat ik bij Huis 6 kom, alle meubels in het huis waren verdwenen! Ook de banken, bedden en tafels ect. Ik ging kijken of ze in Huis 1 er nog wel stonden, maar nee... ook weg, allemaal... Weet iemand hoe ik die meubels terug krijg, die huizen zijn nu namelijk een beetje kaal... Edit: Alle Burglary huizen zijn opeens meubelloos, dus het ligt niet alleen aan huis 1 en 6. Bewerkt: 30 april 2008 door Basssss Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Gebeurt dit alleen als je via een teleporter de huizen binnen gaat of ook als je gewoon via de 'normale' manier de huizen betreed, dus tijdens de burglary missie's? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.