nick5556 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hey, een vriend speelt sinds eergister samp, alleen zodra hij samp afsluit krijgt hij een aantal meldingen. Hij heeft Vista Ultimate, eerst krijgt hij een paar foutmeldingen van vista zelf en dan een zootje foutmeldingen van SAMP. De foutmeldingen zijn te snel om te lezen en daardoor kan ik er maar twee laten zien: eentje van vista: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer werkt. bla bla bla en eentje van samp: Acces violation at addres 004CC7CE in module 'Samp'. Read of address 000000014 Wat is het probleem? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Het kan overal aan liggen. Wat je misschien wel kan proberen is de compatibiliteitsmodus op XP SP2 zetten. En dat doe je als volgt: 1) Zoek het .exe bestandje op van het programma 2) Vervolgens klik je er met je rechtermuisknop op en klik op 'Eigenschappen' 3) Klik dan op de tab 'Compatibiliteit' 4) Vink dan 'Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren' aan. 5) Selecteer dan ook Windows XP (Service Pack 2). 6) Klik dan op Toepassen en dan OK. Ik hoop dat dat helpt Succes Reageren
nick5556 Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Het kan overal aan liggen. Wat je misschien wel kan proberen is de compatibiliteitsmodus op XP SP2 zetten. En dat doe je als volgt:1) Zoek het .exe bestandje op van het programma 2) Vervolgens klik je er met je rechtermuisknop op en klik op 'Eigenschappen' 3) Klik dan op de tab 'Compatibiliteit' 4) Vink dan 'Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren' aan. 5) Selecteer dan ook Windows XP (Service Pack 2). 6) Klik dan op Toepassen en dan OK. Ik hoop dat dat helpt Succes Ik ga het even doorgeven , misschien werkt het ja Reageren
tjoef Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Kleine correctie: Als je de compatibiliteit op XP SP2 zet, zal er waarschijnlijk niks gebeuren. Zet daarom de compatibiliteit op Windows 98/me en dan zijn ze waarschijnlijk wel weg. Ik had dat ook, maar dan enkel die tweede melding, dus het kan zijn dat je die andere nog hebt. Reageren
nick5556 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Het werukt alleen: Hij heeft slechtere beeld kwaliteit, zen scherm word groter(ingezoomd) en hij kan niet meer springen hoe moet dit nou? Bewerkt: 2 mei 2008 door nick5556 Reageren
Juwayri Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Het klinkt nogal vaag had een vriend van mij ook maar probeer eens ALT+ENTER. Bij hem werkte dit om de een of andere vage manier. Als ik het bij mezelf deed crashte sa-mp maar je kunt het proberen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.