Jump to content

The Exchange

gtadaphne

Recommended Posts

Bij de missie The exange moet je mensjes dood knallen in een bepaalde tijd.

Het lukt mij niet om die binnen de tijd dood te knallen en je moet zelf rigten en dat lukt ookniet

Hebben julie mesgien een tip voor mij hoe je die makklijk kan doden of hoe je die missie moet halen?...

Help my plz!!

Xxx Daphne.

Bewerkt: door ASPHALT
Duidelijkere titel
Delen op andere websites

Ik heb wel een tip voor je.

Ik ben ook bij deze missie en het lukt me ook niet, dus wat mijn idee is: gebruik een rocket launcher (bazooka)!

Je hoeft dan niet precies te mikken en als je er met een sniper niet bij kan gaan ze toch nog dood door het area effect van je raket! :Y

(je kan de cheat gebruiken maar je kunt hem ook voor $9000 kopen bij de zuidelijkste ammu-nation op het rechter eiland in de buurt van Lance)

Bewerkt: door Honkbalpet
Delen op andere websites

• 7 maanden later...
in principe heb je toch genoeg tijd om die mannetjes met een sniper af te knallen, ik had nog genoeg tijd over weet ik nog....

mij lukt het ook niet maar ik zal die tip met de rocket launcher eens proberen! hoop dat het lukt want ik heb veel te weinig tijd ;)

ligt misschien aan mij maarja

>>> Door ASPHALT: Onnodig plaatje verwijderd. <<<

Delen op andere websites

in principe heb je toch genoeg tijd om die mannetjes met een sniper af te knallen, ik had nog genoeg tijd over weet ik nog....

mij lukt het ook niet maar ik zal die tip met de rocket launcher eens proberen! hoop dat het lukt want ik heb veel te weinig tijd ;)

ligt misschien aan mij maarja

>>> Door ASPHALT: Onnodig plaatje verwijderd. <<<

Je moet er gewoon een beetje handig in worden. Toen ik voor het eerst een rampage deed op GTA III moest je allemaal van die gangsters headshotten met een sniper. Ik had er maar 3 onthoofd ofzo van de 20. Als je gewoon een tijdje oefent haal je het heel makkelijk en heb je zelfs nog heel veel tijd over.

Bewerkt: door DdJDean
Delen op andere websites

• 1 maand later...

Mij is het na heel lang blijven proberen gelukt.

Je moet weten waar de mannetjes ongeveer staan,

en als het ene mannetje dood is, meteen naar de volgende gaan,

niet gaan kijken of die echt dood is.

Je moet alleen wel kunnen richten met een sniper riffle.

Het is handig om tussen de missies door veel te oefenen met de sniper.

Probeer bijvoorbeeld Red Balloons kapot te schieten met de sniper, zo snel mogelijk.

Of ga op op een dak staan ofzo en probeer mensen neer te schieten (kijk uit voor VCPD :puh:)

Neem voor de zekerheid een Little Willie mee(heli) zodat je kunt ontsnappen als de VCPD toch achter je aan zit.

Bij mij heeft het wel redelijk goed gewerkt.

Succes met de missie!

Bewerkt: door Maarten11
Delen op andere websites

• 6 maanden later...

Ik heb ze allemaal dood geschoten. en dan moet je met een truck verder rijden, maar dat is het moeilijkste want er rijden 2 auto's mee die op je schieten. Ik was er bijna en stond me truck in de fik

>>> Door ASPHALT: Kijk in het vervolg svp naar de datum van het laatst geposte bericht. Dit topic is al van maanden geleden, en het was dan ook niet meer nodig hier te posten. Het omhoog halen van oude topics heet bumpen, en is niet gewenst. In het vervolg eventjes op letten. <<<

Delen op andere websites

Dat was een bump Mr.B, het topic lag al 8maanden stil, even naar de datum kijken ;) .

>>> Door ASPHALT: A bump it was. Maar jij bent ook niet goed bezig, want wat jij doet valt onder moderatorgedrag. Niet meer doen svp. Voor de anderen; laat het topic rusten, of je moet zelf nog een vraag hebben. <<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...