gta-vct Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Ik heb zo op het eerste gezicht er nog niks over gezien dus haal het zelf maar aan. Wat vinden jullie van die SixAxis fucntie in GTA4 Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel ga naar je telefoon en doe de SixAxis dance Tutorial Bewerkt: 30 april 2008 door gta-vct Reageren
the max Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb zo op het eerste gezicht er nog niks over gezien dus haal het zelf maar aan.Wat vinden jullie van die SixASix fucntie in GTA4 Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel ga naar je telefoon en doe de SixASix dance Tutorial ten eerste het is Sixaxis, niet sixasix. ten 2de vind ik wel leuk, maar met de heli te landen veels te lastig Reageren
gta-vct Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb zo op het eerste gezicht er nog niks over gezien dus haal het zelf maar aan.Wat vinden jullie van die SixASix fucntie in GTA4 Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel ga naar je telefoon en doe de SixASix dance Tutorial ten eerste het is Sixaxis, niet sixasix. ten 2de vind ik wel leuk, maar met de heli te landen veels te lastig idd het is SixAxis maja het is idd met de heli irritant ja, maar opzich wel lache al zal ik het niet snel gebruiken in de game zelf Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 kan je het ook uitschakelen ??? ik ben nog op 1ste eiland Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Op de mobiel kan je een optie vinden daarover, mischien dat je het daar in of uit kan schakelen. Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 kan je het ook uitschakelen ??? ik ben nog op 1ste eiland Je kunt het uitschakelen in je menu, door middel van "Start > Controls > SixAxis". Daar kan je alles uitschakelen en dat zorgt er voor dat de SIXAXIS motion sensors in de controller niet meer werken. Succes! Reageren
sven311 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik wil die tutorial uit men mobiel hebben! als ik daar perongeluk op klik moet ik heel die tutorial opnieuw doen,zwaar irritant! grts Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.