Dvt Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Ik ben opzoek naar de sportwagen uit trailer 3. Hij heeft de achterkant van een Zonda.Tis duidelijk een Banshee ik weet t 100000% zeker Haha jammer voor je 100000%, want het is namelijk een Infernus. Bewerkt: 21 januari 2009 door Dvt Reageren
Sluisje Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Help! Ik zoek een sanchez! Voor de Bohan Beach race. Waar kan ik er 1 vinden? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 De Sanchez heeft volgens Wikigta geen vindplaats, maar je kunt hem wel Cheaten: 625 555 0150 - (MBK 555 0150) En wat is de Bohan Beach Race? Reageren
Sluisje Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 De Sanchez heeft volgens Wikigta geen vindplaats, maar je kunt hem wel Cheaten:625 555 0150 - (MBK 555 0150) En wat is de Bohan Beach Race? 1 van de races die je moet doen in The lost and damned. btw, thanx. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Weet iemand van de 360 gamers met de DLC op je HDD toevallig waar je de Regina kan vinden? Ik vind dit zo'n vette, all american 70's station, heerlijk! Je komt er drie tegen in die missie waarbij je bij de tolhuisjes moet zijn, zo'n vette bak........ Reageren
Dvt Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Weet iemand van de 360 gamers met de DLC op je HDD toevallig waar je de Regina kan vinden? Ik vind dit zo'n vette, all american 70's station, heerlijk! Je komt er drie tegen in die missie waarbij je bij de tolhuisjes moet zijn, zo'n vette bak........ Nee! Ik ben hem tot nu toe alleen in die missie tegengekomen... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Zit de regina wel in gta iv TLAD? Damn ik moet TLAD ook gaan halen. Ik heb ook gehoord dat er een soort kleine auto in zit die op zo'n yugo geval lijkt. Reageren
Dvt Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Zit de regina wel in gta iv TLAD?Damn ik moet TLAD ook gaan halen. Ik heb ook gehoord dat er een soort kleine auto in zit die op zo'n yugo geval lijkt. Ja klopt, dat is de Rhapsody. Reageren
jobator Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Weet iemand een manier om aan de prison bus te komen als alle missies al zijn afgelopen ?!?!?!? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Bedoel je die bus uit de Tunnel of Death? Als je die bus hebt gejat uit de tunnel moet je gewoon naar je savehouse rijden en hem op je parking zetten. Dan pleeg je zelfmoord, de missie is over, en je hebt hem Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) O, sorry je bedoelde de bus uit TLAD. Dan kan ik je vraag niet beantwoorden. Sorry voor de dubbelpost Bewerkt: 25 februari 2009 door Gta Bram Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 O, sorry je bedoelde de bus uit TLAD. Dan kan ik je vraag niet beantwoorden.Sorry voor de dubbelpost Bus uit TLAD zal je denk ik op dezelfde manier moeten bemachtigen: Missie opnieuw doen, en missie verknallen, bus saven bij één der safehouses... @ DVT, als er niet snel een andere manier ontdekt wordt, (heb TLAD nog niet 100%) ga ik echt opnieuw beginnen bij een andere savegame, ik MOET die Regina hebben! Zó vet.... Dat wordt dan inderdaad ook mission failed behalen en bij het The Lost MC Clubhouse parkeren! Reageren
reflax Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 op het achter kant van de hoes van gta iv, zie je een hlicopter van de politie ( niet die annihalter ofzo ) zo maverick uitvoering, LCPD staat er op, enig idee waar je die kan vinden in game? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Er is geen vindplaats voor. Maar je kan hem op deze manier krijgen: Ga op een niet te hoog, niet te laag gebouw staan. Zorg dat je 3 sterren hebt, en wacht tot de Maverick komt. Schiet dan de piloot eruit. Met een beetje geluk ontploft de Maverick niet en kun je hem zo meenemen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 op het achter kant van de hoes van gta iv, zie je een hlicopter van de politie ( niet die annihalter ofzo ) zo maverick uitvoering, LCPD staat er op, enig idee waar je die kan vinden in game? Kijk hier eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.