Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

nouw bij wikigta kun je niet op alle >>klik<< voor de snapmap vna somige auto's kijken

Klopt, maar niet elk voertuig heeft zijn eigen spawnplaats. ;)

ja maar soms staat er een plaatje voor de klik of geen vindplaats echt dom

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

nouw bij wikigta kun je niet op alle >>klik<< voor de snapmap vna somige auto's kijken

Klopt, maar niet elk voertuig heeft zijn eigen spawnplaats. ;)

ja maar soms staat er een plaatje voor de klik of geen vindplaats echt dom

Dat is niet dom, dat is gewoon omdat die vindplaatsen nog niet gevonden zijn, of ze zijn er gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
waar rijd de senital xs het meest rond

Ik zie hem het meest rijden in Westdyke, 3e eiland bovenaan. Meestal zie ik hem sneller als ik met een normale Sentinel rijd, of met de Sultan RS.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand enig idee waar je de Regina (T.L.a.D.) tegen kan komen in de singleplayer? Deze kom je sowieso tegen bij de missie, die je met Johnny de tolpoortjes doet. Dan komen er drie van aanrijden.

De Regina is zo'n echte Oldskool Ami, stationwagon, véél chrome! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand enig idee waar je de Regina (T.L.a.D.) tegen kan komen in de singleplayer? Deze kom je sowieso tegen bij de missie, die je met Johnny de tolpoortjes doet. Dan komen er drie van aanrijden.

De Regina is zo'n echte Oldskool Ami, stationwagon, véél chrome! ^_^

Je zult hem in de missie moeten bemachtigen.

merk trouwens dat een regina altijd roestig is ook al zie je er niks van.

ook heeft hij netzoals de Beated Up Emperor, Sabre , Vigero. ook last van backfire.

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: Geweldig zeg, wat zit die auto ingame dicht bij de daadwerkelijke auto wat het ontwerp betreft! ^_^

Over de Regina, dan ga ik hem toch eens opnieuw spelen, ik MOET en ZAL die bak voor mijn safehouse hebben staan! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: Geweldig zeg, wat zit die auto ingame dicht bij de daadwerkelijke auto wat het ontwerp betreft! ^_^

Over de Regina, dan ga ik hem toch eens opnieuw spelen, ik MOET en ZAL die bak voor mijn safehouse hebben staan! :Y

Ik denk ik ook. En ik vind Billy trouwens ook een vette gast, dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar ik een oranje comet kan vinden? Of is deze alleen in de missie 'No.1'[/font] te halen? Ik spaar namelijk oranje auto's. En ik weet de spawnplek van de sultan rs, spawnt ie ook in het oranje?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar ik een oranje comet kan vinden? Of is deze alleen in de missie 'No.1'[/font] te halen? Ik spaar namelijk oranje auto's. En ik weet de spawnplek van de sultan rs, spawnt ie ook in het oranje?

De oranje Comet krijg je inderdaad alleen na No.1[/font], je komt hem nooit in het oranje tegen.

De Sultan RS spawnt niet in het oranje, wel in het geel, dat lijkt er op :puh: .

En als je nog oranje auto's zoekt, kun je ook de Dukes nemen. Als je een paar keer door de Pay'n Spray rijdt, verschijnt hij ook in het oranje. Natuurlijk kun je hem ook gewoon in die kleur tegenkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar ik een oranje comet kan vinden? Of is deze alleen in de missie 'No.1'[/font] te halen? Ik spaar namelijk oranje auto's. En ik weet de spawnplek van de sultan rs, spawnt ie ook in het oranje?

waarom spaar je eigenlijk oranje auto's?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, en elke auto heeft een andere kleur of je moet hem ´´pay en sprayen´´. Het is niet zo dat alleen die auto oranje is ofzo. Dus je spaart oranje auto´s. Het maakt dus niet uit welk merk?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...