gerbieboy6 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Dan is er geen vindplaats of die is nog niet gevonden . Reageren
Gta Bram Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik heb hem in Broker een paar keer zien rijden, maar dan wel als Maffia versie. Reageren
sanvice Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Er zit ook een Maybach in, hoe ie heet weet ik zo 1-2-3 niet meer. De Cognoscenti Nee hoor Dat was die Primo.. Niet waar de Primo is gebasseerd Op een Buick Century 90's En de Cognoscenti heeft het lichaam van een Maybach 62 en de neus van een Bentley Continal Gt Dus ik weet niet of je verschil ziet tussen deze auto's... De Primo is trouwens een van mijn favo 4-deurs auto's nou ik vindt de neus ook op de maybach lijken en niet de bentley maar bedankt wesley voor de snapmap maar weet iemand hoe ik de futogt kan vinden Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Er zit ook een Maybach in, hoe ie heet weet ik zo 1-2-3 niet meer. De Cognoscenti Nee hoor Dat was die Primo.. Niet waar de Primo is gebasseerd Op een Buick Century 90's En de Cognoscenti heeft het lichaam van een Maybach 62 en de neus van een Bentley Continal Gt Dus ik weet niet of je verschil ziet tussen deze auto's... De Primo is trouwens een van mijn favo 4-deurs auto's nou ik vindt de neus ook op de maybach lijken en niet de bentley maar bedankt wesley voor de snapmap maar weet iemand hoe ik de futogt kan vinden Ik heb met bolletjes een snapmap gemaakt met de wegen waarop je de Futo GT best wel snel zult vinden:Wegen waarop je Futo GT snel zult vinden. Bewerkt: 5 mei 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
comrade458 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Is er een vaste spawnplek voor de Comet? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Nee, er is wel een cheat voor. Voor meer info, Wikigta . Reageren
comrade458 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik gebruik geen cheats :s zelfs geen voertuigen. Jah, dan zal ik hem wel eens tegenkomen in de wat chiquere buurten ofzo. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Je krijgt hem wel na de missie No.1 van Brucie[/font], of als je gewoon wat races voor Brucie[/font] doet, staat hij soms aan de startlijn. Reageren
comrade458 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Je krijgt hem wel na de missie No.1 van Brucie[/font], of als je gewoon wat races voor Brucie[/font] doet, staat hij soms aan de startlijn. Dat weet ik, maar ik zit al wat verder dan no.1, heb die Comet in de prak gereden Reageren
j0uk3 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Als je in een dure auto gaat zitten en naar brucie belt voor een race, is de kans groot dat daar een comet bij zit. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Als je in een dure auto gaat zitten en naar brucie belt voor een race, is de kans groot dat daar een comet bij zit. Of een Turismo, Coquette, Super GT, Infernus, Sultan RS. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Hoeft niet soms ook van die Bobcat's. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Hoeft niet soms ook van die Bobcat's. het is altijd wel verschillend bijvoorbeeld als je in een Washington aankomt dan staan er bijvoorbeeld Primo's of Emperor's Rijd je in een Cavalcade dan staan er bij de start weer Patriot's en Huntley Sport. het heeft te maken met het Klasse-voertuig waar je in rijdt. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Weet iemand of er nadat roman zijn garage kapot is er nog een plek is waar je hem kan vinden? Reageren
GTA-top Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Waar kan ik de patroit vinden van stevie ?? JA!! ik hep ik wikigta gevonden en JA!! hij stond daar niet !!! groeten GTA-top Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.