Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand of er nadat roman zijn garage kapot is er nog een plek is waar je hem kan vinden?

Je bedoelt een vindplaats van de garage? Nee, volgens mij is er geen ander Cab-depot te vinden in het spel, of het is niet bekend gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft de Infernus een vaste vindplaats, ik ben die van Bernie Crane kwijt :-(

Nee, maar er zijn wel meer manieren om een Infernus te krijgen:

- Als je een race bij Brucie doet, kan er aan de startlijn soms een Infernus staan.

- Bij Stevies Car Theft komt een Infernus voor, die kun je op je parking zetten.

- Heel zeldzaam, maar je kan er soms een tegenkomen op straat.

Zo zijn er nog wat manier maar die weet ik niet allemaal uit mijn hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

De Infernus heeft geen vaste vindplaats, maar je kan de volgende manieren gebruiken (was al 100 keer te vinden door middel van de zoekfunctie):

Had je eens gezocht met de zoekfunctie dan vond je alle talloze topics over dit onderwerp, waaruit je kon afleiden dat de Infernus geen vaste vindplaats heeft. De enige manieren om in een Infernus te kunnen rijden zijn:

  • Bryce's infernus
    In deze missie krijg je een Infernus van Bryce en Bernie.
  • Stevie's Car Theft
    Eén van de Car Thefts is een Infernus.
  • Race
    Start een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Infernus hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt!
  • Multiplayer (GTA) Race
    Start in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Supercars' de Infernus.
  • Zoek de auto op straat
    Zoek gewoon een Infernus op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Infernus tegenkomt.
  • Gebruik een carspawner of modificatie
    Door een carspawner, zoals deze, te gebruiken kan je door een sneltoets in te drukken in enkele seconden een Infernus voor je laten spawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb weer een vraagje :) Spawnt de turismo nog ergens anders dan Faustins villa?

ja, je hebt een complete dealer vlak bij je savehouse in Alqonquin ofzo, naast te Perseus. Volgens mij is het hier

Ah, die wist ik nog niet ^_^ Dank je

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de goede rij richting staat bij je savehouse in algonquin moet je met je auto/niko gelijk rechts afslaan je zult dan als je doorloopt de 'Grotti' Dealer vinden.

er staan ongeveer 10 Turismo's dus je vind altijd wel een kleurtje.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de goede rij richting staat bij je savehouse in algonquin moet je met je auto/niko gelijk rechts afslaan je zult dan als je doorloopt de 'Grotti' Dealer vinden.

er staan ongeveer 10 Turismo's dus je vind altijd wel een kleurtje.

Ik heb zonet gekeken ;) Nu weet ik waar het is. Ik had het eigenlijk moeten weten, ik speel namelijk TLAD, en ik heb de missie al gedaan waar je door dat gebouw heen moet.

In alderney kan je is er een soort gelijk gebouw met NRG-900tjes. 8 om precies te zijn, elk ander kleurtje. Alleen is het huis wel een krot kun je zeggen.

Dit weet iedereen normaal gezien wel.

Link to comment
Delen op andere websites

O, sorry je bedoelde de bus uit TLAD. Dan kan ik je vraag niet beantwoorden.

Sorry voor de dubbelpost

Bus uit TLAD zal je denk ik op dezelfde manier moeten bemachtigen: Missie opnieuw doen, en missie verknallen, bus saven bij één der safehouses...

@ DVT, als er niet snel een andere manier ontdekt wordt, (heb TLAD nog niet 100%) ga ik echt opnieuw beginnen bij een andere savegame, ik MOET die Regina hebben! Zó vet....

Dat wordt dan inderdaad ook mission failed behalen en bij het The Lost MC Clubhouse parkeren! :D

ik weet dat het een late post is,maare,je kan alle save huizen van gewone gta 4,die parkeerplaatsen kan je allemaal gebruiken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

O, sorry je bedoelde de bus uit TLAD. Dan kan ik je vraag niet beantwoorden.

Sorry voor de dubbelpost

Bus uit TLAD zal je denk ik op dezelfde manier moeten bemachtigen: Missie opnieuw doen, en missie verknallen, bus saven bij één der safehouses...

@ DVT, als er niet snel een andere manier ontdekt wordt, (heb TLAD nog niet 100%) ga ik echt opnieuw beginnen bij een andere savegame, ik MOET die Regina hebben! Zó vet....

Dat wordt dan inderdaad ook mission failed behalen en bij het The Lost MC Clubhouse parkeren! :D

ik weet dat het een late post is,maare,je kan alle save huizen van gewone gta 4,die parkeerplaatsen kan je allemaal gebruiken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je mag toch gewoon nog posten?? Ik ben namelijk opzoek naar een snelle vierdeursauto... Ik weet niet welke geschikt is om lkkr te scheuren...

Daarmee wil ik je heel graag helpen

ik maak een lijstje met 4-deurs sedans, Stationwagens en normale auto's die allemaal heel snel zijn ^_^

Oracle.

PMP-600

Stratum.

Chavos

Cognoscenti

Sultan

Deze 4-deurs voertuigen zijn allemaal heel erg snel.

EDIT: hier nog de snelste 4-Deurs auto die ik tot nu toe heb gevonden:DF8-90

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...