Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

Weet iemand waar een auto staat met tvtjes in de leuningen?

Ps: ik heb de story line al uitgespeeld dus alleen van zij missies

Dan denk ik dat je de Landstalker met Medium Options bedoeld.

Deze kan je vinden rond de Fire Fly Projects in Broker,

Oftewel bij de Schommel Glitch.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

De exacte plaats weet ik niet. Maar als je op internet even een plaatje zoekt van het metronetwerk, en je zoekt Huntington Station, ga daar naar toe, en de Burger shot is daar in de buurt. Daar is ook meteen de (volgens mij) Manana van Stevie die je zoekt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Waar kan ik die auto vinden die je voor brucie meot stelen ik kan hem in het plaatsje waar het zou moeten staan( volgens de e-mail) niet vinden:(

Welke van de auto's die je moet stelen? Bedoel je de allereerste? De Banshee?

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik die auto vinden die je voor brucie meot stelen ik kan hem in het plaatsje waar het zou moeten staan( volgens de e-mail) niet vinden:(

Welke van de auto's die je moet stelen? Bedoel je de allereerste? De Banshee?

Is de volgorde van die wagens niet willekeurig? Dan is er dus geen 'eerste'. Maar een type kan hier wel handig zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Is de volgorde van die wagens niet willekeurig? Dan is er dus geen 'eerste'. Maar een type kan hier wel handig zijn. :Y

Als eerste moet je dacht ik een Banshee stelen. Dat had ik tenminste 2x op de PC en 1x op de XBOX360.

Link to comment
Delen op andere websites

Wikigta weet alles.

Opmerking: De volgorde van de voertuigen die je moet stelen is, net zoals bij de Assassinations en de Drug Delivery's het geval is, random. Maar ook de locaties waar ze staan zijn altijd anders. Er zijn namelijk een paar voertuigen die je moet stelen, en een aantal locaties met elk zijn moeilijkheid eraan vast. Het voertuig en de locatie worden echter willekeurig aan elkaar gekoppeld. Kijk daarom in de mail naar de locatie die Brucie aangeeft, en zoek deze op in de lijst hieronder. Brucie stuurt je tien e-mails, dus tien voertuigen om te stelen. Dit zijn de locaties, zoek in de mail naar een zelfde regel als de kopjes;

>>klik hier voor locaties en tips!<<

Link to comment
Delen op andere websites

Is de volgorde van die wagens niet willekeurig? Dan is er dus geen 'eerste'. Maar een type kan hier wel handig zijn. :Y

Als eerste moet je dacht ik een Banshee stelen. Dat had ik tenminste 2x op de PC en 1x op de XBOX360.

Ik hd Patriot .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Peyote, zo'n wagen uit de jaren 50-60. Ik heb een voodoo voor de deur staan, heb er al mee rondgereden, maar geen peyote te zien. kheb ook al gezocht met de virgo en de buccaneer, zonder succes.

:-(

Laat maar, kheb m al gevonden ^_^ in Broker met de Voodoo

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of er een vindplaats voor de PCJ-600 is, of misschien een gebied waar hij vaak voorkomt?

Greetz ;)

Yo Bram,

Probeer een's met een NRG-900, Zombie, Of Freeway door Alderney of Broker te rijden.

Dan kom je er vast wel 1 tegen.

BTW, weet niemand een antwoord op mijn vraag?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of er een vindplaats voor de PCJ-600 is, of misschien een gebied waar hij vaak voorkomt?

Greetz ;)

Yo Bram,

Probeer een's met een NRG-900, Zombie, Of Freeway door Alderney of Broker te rijden.

Dan kom je er vast wel 1 tegen.

BTW, weet niemand een antwoord op mijn vraag?

Ewaa Mitchell :puh:,

Ja best al vaak geprobeerd. En bijna hetzelfde geld voor jou. Misschien kan je het best een Stratum zoeken en een beetje rondrijden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...