Phoenyxar Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Weet niemand waar ik een Willard Solair kan vinden?Ik moet die auto bestuderen. Er is geen vindplaats maar in Broker vooral South Slopes, Downtown en aan Outlook zou je ze wel moeten zien rondrijden. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Weet niemand waar ik een Willard Solair kan vinden?Ik moet die auto bestuderen. Er is geen vindplaats maar in Broker vooral South Slopes, Downtown en aan Outlook zou je ze wel moeten zien rondrijden. Oke eindelijk iemand die eens reageerd. Kzal eens gaan kijken in South Slopes. Weet je meschien ook of het handig is om met een stationwagon te rijden. Weet iemand of er een vindplaats voor de PCJ-600 is, of misschien een gebied waar hij vaak voorkomt?Greetz Yo Bram, Probeer een's met een NRG-900, Zombie, Of Freeway door Alderney of Broker te rijden. Dan kom je er vast wel 1 tegen. BTW, weet niemand een antwoord op mijn vraag? Ewaa Mitchell , Ja best al vaak geprobeerd. En bijna hetzelfde geld voor jou. Misschien kan je het best een Stratum zoeken en een beetje rondrijden? Yo Bram Kzal eens met een Zirconium Stratum gaan rijden, Check je later... >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de 'Bewerk'-knop te gebruiken.<<< Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik zoek me altijd rot naar een Police Stockade!!! Ik heb hem alleen een keer kunnen krijgen tijdens de missie Tunnel of Death. Kan iemand vertellen hoe je er een kan krijgen??? PS: Ik heb GTA IV voor de PS3. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik zoek me altijd rot naar een Police Stockade!!! Ik heb hem alleen een keer kunnen krijgen tijdens de missie Tunnel of Death. Kan iemand vertellen hoe je er een kan krijgen??? PS: Ik heb GTA IV voor de PS3. De Brute Police Stokade is alleen te bemachtigen via de missie: Tunnel Of Death. Hij komt ook voor in de missie Tree Cleaf Lover, Maar daar is hij niet te bemachtigen(hij zit op slot en niko opent hem niet) heb je de Stokade in Tunnel Of Death bemachtigt, rijdt dan naar de gevangenis in Alderney en je zult verschijdene Stokade's zien staan. Plaats er 1 op je Parking spot en ga terug naar de Stokade met Packie erin en vervolg de missie. Reageren
mircer Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 klinkt mischien dom maar is er een manier om behalve stevies car theft of van brucie een infernus te krijgen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Missie voor Bernie Crane dan krijg je die.[/font] Buitendat als je met een NRG ondrijd op Star Junction zou je er een moeten zien na een tijdje. Bewerkt: 26 juni 2009 door Hearv94 Reageren
bus Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Waar vind ik de NOOSE cruiser , Als ik 3 sterren heb zie ik alleen noose hummers . Het schijnt dat ze in roadblocks staan maar die kom ik nooit tegen. . zitten die alleen op de grotere wegen? Bedankt Bewerkt: 26 juni 2009 door bus Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Waar vind ik de NOOSE cruiser , Als ik 3 sterren heb zie ik alleen noose hummers .Het schijnt dat ze in roadblocks staan maar die kom ik nooit tegen. . zitten die alleen op de grotere wegen? Bedankt Bij de grotere bruggen naar Alqonguin,Dukes,Broker,Alderney, Etc. Daar zul je ze wel moeten zien staan. Reageren
jvj Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 klinkt mischien dom maar is er een manier om behalve stevies car theft of van brucie een infernus te krijgen? makkelijk, als je een paar sportwagens tegenkomt, neem je die (vooral bij turismo) en rij wat rond. je vind redelijk snel die mooie infernus. Reageren
mircer Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 klinkt mischien dom maar is er een manier om behalve stevies car theft of van brucie een infernus te krijgen? makkelijk, als je een paar sportwagens tegenkomt, neem je die (vooral bij turismo) en rij wat rond. je vind redelijk snel die mooie infernus. nou eigenlijk niet ik ben pas bij het middelste eiland en als ik een 15 minuten rond rij in een turismo zie ik egt geen infernus Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 klinkt mischien dom maar is er een manier om behalve stevies car theft of van brucie een infernus te krijgen? makkelijk, als je een paar sportwagens tegenkomt, neem je die (vooral bij turismo) en rij wat rond. je vind redelijk snel die mooie infernus. nou eigenlijk niet ik ben pas bij het middelste eiland en als ik een 15 minuten rond rij in een turismo zie ik egt geen infernus Ik meen dat er hier ook altijd eentje stond? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 klinkt mischien dom maar is er een manier om behalve stevies car theft of van brucie een infernus te krijgen? makkelijk, als je een paar sportwagens tegenkomt, neem je die (vooral bij turismo) en rij wat rond. je vind redelijk snel die mooie infernus. nou eigenlijk niet ik ben pas bij het middelste eiland en als ik een 15 minuten rond rij in een turismo zie ik egt geen infernus Ik meen dat er hier ook altijd eentje stond? Dat is voor stevies car theft, die staat er verder nooit. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 klinkt mischien dom maar is er een manier om behalve stevies car theft of van brucie een infernus te krijgen? makkelijk, als je een paar sportwagens tegenkomt, neem je die (vooral bij turismo) en rij wat rond. je vind redelijk snel die mooie infernus. nou eigenlijk niet ik ben pas bij het middelste eiland en als ik een 15 minuten rond rij in een turismo zie ik egt geen infernus Ik meen dat er hier ook altijd eentje stond? Dat is voor stevies car theft, die staat er verder nooit. Jawel hoor, Nadat je alle Car Theft's hebt gedaan zal je de Infernus altijd op die zien spawnen in een gouden kleur. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Huh?? Dus de Infernus heeft gewoon een vindplaats, je moet alleen de Car Thefts gedaan hebben? Raar, ik heb al de Car Thefts gedaan, en nog nooit op die plek gezien. Behalve toen ik Stevie's smsje kreeg. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Huh?? Dus de Infernus heeft gewoon een vindplaats, je moet alleen de Car Thefts gedaan hebben? Raar, ik heb al de Car Thefts gedaan, en nog nooit op die plek gezien. Behalve toen ik Stevie's smsje kreeg. Noh? bij mij blijft hij gewoon spawnen maar niet altijd. Meschien een nieuwe bug ofzo, Weet ik veel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.