Jump to content

GTA IV voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:
Huh?? Dus de Infernus heeft gewoon een vindplaats, je moet alleen de Car Thefts gedaan hebben? Raar, ik heb al de Car Thefts gedaan, en nog nooit op die plek gezien. Behalve toen ik Stevie's smsje kreeg.

Noh?

bij mij blijft hij gewoon spawnen maar niet altijd.

Meschien een nieuwe bug ofzo, Weet ik veel.

Ja, er werd ook verteld dat de Turismo in Westdyke ook bleef staan. Nooit meer gezien, na de Car Thefts.

• Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommy-Vercetti

70

• Phoenyxar

68

• Gta Bram

36

• PrioX

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ja ik zou ook wel die annihilator willen hebben ik zie steeds die plaatjes op google waar die te vinden is.

maar als ik er kom (bij het vliegveld) dan staat er geen heli ???

dus als iemand mij kan helpen graag.

ook wilde ik nog even vragen waarom er zo weinig info en plaatjes bij voertuigen van GTA IV staat.

dit is best wel zonde want met de andere gta versies heb ik daar wel van genoten.

grtz chris ;)

Geplaatst:

Over de GTA IV info: die is nog niet helemaal bijgewerkt(weet ik van KoeMzungu denk ik).

Annihilator staat op een helipad:

-in het noorden van Francis Int. Airport (dichtbij de hangars).

-helipad in Chinatown bij het politie bureau

-politie station in het noord-oosten van Alonquin(wordt bewaakt door politiemannen met rifles).

-Na de 200pigeons staat er op het MeTV gebouw een Annihilator i.p.v. een Maverick

[/font]

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een witte hummer, Ik heb hem één keer zien rijden maar dat was ook de enigste keer. Ik wou weten of er ook een speciale plek was waar hij altijd staat?

Geplaatst:
ja ik zou ook wel die annihilator willen hebben ik zie steeds die plaatjes op google waar die te vinden is.

maar als ik er kom (bij het vliegveld) dan staat er geen heli ???

dus als iemand mij kan helpen graag.

ook wilde ik nog even vragen waarom er zo weinig info en plaatjes bij voertuigen van GTA IV staat.

dit is best wel zonde want met de andere gta versies heb ik daar wel van genoten.

grtz chris ;)

Ik geloof dat je allevier de eilanden moet vrijspelen om de annihilator daar te kunnen zien?

Geplaatst:
Ik ben op zoek naar een witte hummer, Ik heb hem één keer zien rijden maar dat was ook de enigste keer. Ik wou weten of er ook een speciale plek was waar hij altijd staat?

Ik ken geen witte Patriot,, Misschien moet je eens een Patriot pakken en 'm door de Pay'n'Spray heenhalen?

Geplaatst:
Over de GTA IV info: die is nog niet helemaal bijgewerkt(weet ik van KoeMzungu denk ik).

-politie station in het noord-oosten van Alonquin(wordt bewaakt door politiemannen met rifles).

-Na de 200pigeons staat er op het MeTV gebouw een Annihilator i.p.v. een Maverick

[/font]

oke dat snap ik dan.

maar wat ik niet snap is dat als ik bij die hile decks kom dan krijg ik politie achter me aan en er staan geen heli's.

en op de andere plekken die zijn aan gegeven staan geen Annihilator's dus ik word er een beetje wanhopig van.

wat heb ik fout gedaan ????

grtz chris

Geplaatst:

[/font]

oke dat snap ik dan.

maar wat ik niet snap is dat als ik bij die hile decks kom dan krijg ik politie achter me aan en er staan geen heli's.

en op de andere plekken die zijn aan gegeven staan geen Annihilator's dus ik word er een beetje wanhopig van.

wat heb ik fout gedaan ????

grtz chris

Zoals hierboven gezegt en dat was ik vergeten moet je alle eilanden hebben voordat je een Annihilator kunt zien op deze locaties.

Geplaatst:

Star Junction,

daarzo en rondt die buurt zul je betreft wel een patriot zien staan/rijden.

om hem wit te krijgen kun je hem simpelweg door de Pay 'n Spray halen.

Je zult hem niet gelijk hebben maar gedult loont.

Geplaatst:

ik heb ook een vraagje...

Weet een van jullie waar ik een coquette kan vinden? ik ben er namelijk al vrij lang naar opzoek.

Ik heb hem en keer zien rijden ik ben erachteraan gevlucht maar nee ik heb hem niet kunnen bemachtigen maar dat was ook maar de enigste keer dat ik een coquette heb gezien, ja in stevies car theft maar daar kan je hem niet naar je huis meenemen.

plaats snel een nieuw bericht als je weet waar ik die auto kan vinden

groets, Rick

Geplaatst:

Weet een van jullie waar ik een coquette kan vinden? ik ben er namelijk al vrij lang naar opzoek.

Ik heb hem en keer zien rijden ik ben erachteraan gevlucht maar nee ik heb hem niet kunnen bemachtigen maar dat was ook maar de enigste keer dat ik een coquette heb gezien, ja in stevies car theft maar daar kan je hem niet naar je huis meenemen.

groets, Rick

Hier zie ik hem vaak rijden. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is, maar bij mij wel in elk geval. Als je daar met een Banshee, of Dukes rijdt zie je hem vaak, bij mij...

Click here to view the SnapMap

Geplaatst:

groets, Rick

Hier zie ik hem vaak rijden. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is, maar bij mij wel in elk geval. Als je daar met een Banshee, of Dukes rijdt zie je hem vaak, bij mij...

Click here to view the SnapMap

Me to.

Geplaatst:

ok dankje ik heb er nu een voor de duer staan in algonquin ik heb hem daar gevonden toen ik in een banshee reed

Geplaatst:
ok dankje ik heb er nu een voor de duer staan in algonquin ik heb hem daar gevonden toen ik in een banshee reed

En ik heb nog een vraag ik kan nergens een Marbelle vinden voor een date met Kiki, of eventueel een Washington weet iemand waar je die kan vinden?

Geplaatst:

En ik heb nog een vraag ik kan nergens een Marbelle vinden voor een date met Kiki, of eventueel een Washington weet iemand waar je die kan vinden?

Een Marbelle vind ik meestal als ik met een Peyote, Dukes of Vigero rijd. Een speciale plek weet ik eigenlijk niet, en volgens mij heeft hij ook geen Spawnplaats.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...